×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
۳۰ دی ماه؛ آخرین فرصت برای نام‌نویسی در بزرگ‌ترین جشن ازدواج کشور‌

به گزارش «چشم شهر»، مهدی غلامی مقدم اظهار داشت: با توجه به استقبال دانشجویان مزدوج، مهلت نام‌نویسی اولیه که پایان آذرماه بود به پایان دی ماه تغییر یافت.

وی با اشاره به اینکه ورود کاروان‌های دانشجویان به مشهدمقدس از دهم دی ماه آغاز شده است، تاکید کرد: با توجه به ایام پایانی امتحانات دانشگاه‌ها و تراکم کاروان‌های بهمن ماه، زوج‌های دانشجو هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب کاروان و تاریخ اعزام خود از طریق سایت اقدام کنند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی با بیان اینکه دانشگاه‌های استان‌های تهران، اصفهان و یزد، بیشترین آمار ثبت نام را به خود اختصاص دادهاند، خاطرنشان کرد: زوج‌هایی که یکی از آنها در زمان تحصیل در دانشگاه ازدواج کرده و زمان عقدشان از اول فروردین ماه ۹۷ تا پایان آذرماه ۹۸ باشد امکان ثبت نام در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی را دارند.

غلامی‌مقدم ادامه داد: همچنین زوج‌هایی که در دوره بیست و دوم ثبت نام کرده و تایید شدهاند اما امکان حضور نداشته‌اند می‌توانند در این دوره شرکت کنند. جاماندگان بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی نیز می‌توانند درخواست خود را به صورت کتبی (از طریق نهادرهبری دانشگاه) به ستاد ازدواج دانشجویی ارسال کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: زوج‌های دانشجوی واجد شرایط می‌توانند تا پایان دی ماه از طریق سایت اینترنتی ezdevaj.nahad.ir یا مراجعه حضوری به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یا امور فرهنگی دانشگاه‌ها برای شرکت در این مراسم ثبت نام کنند./تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true