×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حکم مهدی قائدی قطعی شد+جزئیات مجازات

به گزارش «چشم شهر»، علی حسن‌پور در جمع خبرنگاران در بوشهر از صدور حکم مهدی قائدی بازیکن استقلال تهران خبر داد و اظهار داشت: پرونده مهدی قائدی به اتهام بی‌احتیاطی در امر رانندگی منجر به قتل غیرعمد در دادگاه تجدید نظر بوشهر رسیدگی و حکم آن به قطعیت رسید.

 

وی از قطعی شدن حکم مهدی قائدی خبر داد و بیان کرد: حکم صادره از مرجع بد‌وی در مورد مهدی قایدی دایر بر بی‌احتیاطی در امر رانندگی منجر به قتل و صدمه بدنی غیرعمدی با حذف مجازات تکمیلی در شعبه پنجم دادگاه تجدید نظر استان بوشهر تأیید و به مرحله قطعیت رسید.

 

دادستان بوشهر افزود: نامبرده قبلاً از حیث اتهام یاد شده در  شعبه ۱۰۴ دادگاه کیفری ۲ بوشهر به پرداخت دیه و ارش در حق اولیای دم و شکات پرونده و همچنین از حیث جنبه عمومی جرم به پرداخت مبلغ ۳۶ میلیون ریال جزای نقدی به‌عنوان جایگزین یک سال حبس تعزیری و مجازات تکمیلی انجام ۲۰۰ ساعت آموزش رایگان فوتبال به نونهالان و نوجوانان محکوم شده بود.

به‌دنبال حادثه رانندگی ۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۶ در پی انحراف یک خودرو در اتوبان امام علی(ع) بوشهر یکی از سرنشینان آن درگذشت یک نفر هم مصدوم شد و مهدی قائدی نیز آسیب جدی دید/تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true