×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ترامپ: هفته آینده برای بازگشت تحریم‌های ایران تلاش می‌کنیم

به گزارش «چشم شهر» به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ضمن اعتراف به آگاهی داشتن از شکست قطعنامه تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت، گفت: هفته آینده برای احیای تحریم‌های سازمان ملل علیه تهران تلاش خواهیم کرد.

 

بر اساس این گزارش وی در اظهاراتی در باشگاه گلف خود در شهر “بدمینستر”، افزود: هفته آینده برای فعال کردن مکانیسم ازسرگیری تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران تلاش خواهم کرد.

 

ترامپ در ادامه ضمن اذعان به این مسئله که واشنگتن می‌دانست قطعنامه تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل رأی لازم را نخواهد آورد، اظهار داشت: می‌دانستیم که نتیجه این رأی‌گیری چه خواهد شد، ولی بار دیگر بازگشت تحریم‌ها علیه ایران را آزمایش می‌کنیم. هفته آینده این مسئله را مشاهده خواهید کرد.

 

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سؤالی درباره شرکت در نشست ویدئویی پیشنهادی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره ایران، گفت: احتمالاً در این نشست شرکت نخواهم کرد. به‌نظرم باید تا بعد از انتخابات صبر کنیم.

 

ترامپ گفت: ایران بسیار مایل و مشتاق است تا من در انتخابات شکست بخورم.

 

وی بار دیگر ضمن انتقاد و حمله به چین و جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر، ادعا کرد که چینی‌ها آرزو دارند بایدن در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true