×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رتبه ۳ کنکور ریاضی: انتظار رتبه تک رقمی نداشتم/ دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب می‌کنم

به گزارش «چشم شهر» به نقل از تسنیم، علی انصاری، رتبه ۳ کنکور ریاضی ۹۹ اظهار داشت: سعی کردم در هفت ماه اول سال تمام کتاب‌ها رو به صورت عمیق مطالعه کنم و در ماه‌ها باقی مانده صرفا فقط مروری داشته باشم.

 

وی افزد: بهترین روشی که برای کنکور وجود دارد به نظر من؛ روش مطالعه درست و تست زدن زیاد است، تعداد زیادی از دوستان خود من بودند که از من بیشتر درس خواندند ولی روش مطالعه درست و عمیقی نداشتند.

 

رتبه ۳ کنکور ریاضی ۹۹ در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که کرونا به وجود آورد، خودم دوست داشتم کنکور سر تاریخ مشخص شده برگزار شود و تمام سعی‌ام این بود که از نظر روحی خودم را حفظ کنم.

رتبه ۳ کنکور ریاضی ۹۹  با بیان اینکه انتظار رتبه تک رقمی نداشتم، گفت: وقتم را صرف فضای مجازی نکردم و تما تلاشم این بود که  در کنار تلاش و مطالعه روزانه خود، تفریحاتی هم داشته باشم.

انصاری با اشاره به اینکه از کتاب‌های کمک آموزشی استفاده می‌کردم ولی به کلاس‌های کنکور نمی‌رفتم، خاطر نشان کرد: از کنکورهای آزمایشی گزینه دو هم برای ارزیابی سطح خود استفاده می‌کردم تا نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و برطرف کنم.

 

انصاری، رشته انتخابی خود را مهندسی پزشکی عنوان کرد و گفت: دانشگاه شریف  را برای ادامه تحصیل انتخاب خواهم کرد.

وی در توصیه به کنکوری‌های سال آینده، تاکید کرد: با توجه به شرایط عمومی کشور که مشکلات زیادی وجود دارد، امید خود را به آینده حفظ کرده و تقویت کنند، ثانیاً اراده داشته و ثالثاً برنامه ریزی دقیقی داشته باشند که جمع این نکات همراه با تلاش، منجر به پیشرفت علمی و درسی خواهد شد.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true