×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نام برخی خیابان‌های مشهد تغییر کرد

به گزارش «چشم شهر»، تغییر نام‌های تکراری تعدادی از معابر و خیابان‌های مشهد یکی از دستور کارهای یکصد و ششمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد بود که امروز در تالار شهر برگزار شد.

 

بر اساس این مصوبه که با رای اعضای شورای شهر مشهد به تصویب رسید، نام‌های تکراری معابر «دادگر»، «حافظ و حافظیه» و «بهارستان» تغییر خواهند کرد.

 

بر این اساس نام خیابان دادگر منشعب از بولوار احمدآباد به نام دادگر تثبیت شده و زیرنویس خیابان وکیل‌آباد ۶۷ با حفظ شماره به نام دادگستر تغییر پیدا می‌کند.

 

همچنین نام بولوار حافظ منشعب از بولوار وکیل‌آباد تا خیابان ویلا به نام حافظ تثبیت شده و نام بولوار حافظیه منشعب از بولوار پیروزی به نام بولوار عماد خراسانی تغییر پیدا می‌کند. این تغییر نام با پیشنهاد اهالی محل انجام خواهد شد.

 

علاوه ‌بر این نام خیابان شهید کاوه ۱۰ به نام بهارستان تثبیت شده و زیرنویس خیابان سجاد ۷ به نام بهار تغییر پیدا خواهد کرد.

 

در لایحه پیشنهادی شهرداری مشهد تثبیت نام بولوار مدرس، حد فاصل بولوار امام خمینی(ره) و خیابان شهید چمران به نام مدرس و تغییر نام خیابان وکیل‌آباد ۹ با حفظ شماره به خواجه نصیرالدین طوسی و همچنین تثبیت نام بولوار رسالت در منطقه ۳ به نام رسالت و نام‌گذاری خیابان رسالت واقع در منطقه ۲ به نام پوران شریعت رضوی پیشنهاد شده بود که برای بررسی بیشتر توسط کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد به شهرداری عودت داده شده است.

 

انتهای پیام

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true