×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اهدای ۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد

به گزارش «چشم شهر»، حبیب الله آسوده در حاشیه این مراسم افزود: کمیته امداد خراسان رضوی از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار نوعروس را راهی خانه بخت کرده است.

 

وی ضمن تشکر از خیران ادامه داد: امیدواریم با همراهی نیکوکاران و موسسات خیریه بتوانیم تا پایان سال نوعروسان تحت حمایت را راهی خانه بخت کنیم وهیچ نوعروسی به دلیل عدم استطاعت مالی بدون جهیزیه نماند.

 

آسوده از همکاری بنیاد خیریه وفاق سبز علوی تشکر کرد و یادآور شد: این موسسه در برنامه های مختلف به کمک کمیته امداد آمده و یاری گر نیازمندان و مددجویان بوده است.

 

همچنین در ادامه نیز، مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی با اشاره به اینکه یازدهمین همایش خدمت و ولایت در حال برگزاری است، افزود: به منظور توانمندسازی در بخشهای مختلف با کمیته امداد همکاری داریم.

 

امیرحسین رستمی با عنوان اینکه بسته فرهنگی در تمامی این جهیزیه پیش بینی شده است، ادامه داد: هر سری جهیزیه ۱۵ میلیون تومان بود که مشارکت هر بخش ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

 

شایسته ذکر است : جهیزیه اهدایی شامل ۸ قلم کالای اساسی زندگی با ارزش ۱۵ میلیون تومان است که به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اداره ۳ مشهد اهدا شد.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true