×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پشت پرده اخراج بازیگر «بچه مهندس»/ درخواست حقوق نجومی ۲۰۰ میلیونی

به گزارش «چشم شهر» به نقل از دانا، بسیاری از رسانه ها به نقل از سعید سعدی، تهیه کننده سریال «بچه مهندس ۴»، کنار گذاشته شدن «روزبه حصاری» بازیگر نقش «جواد جوادی» و در واقع نقش اول سریال را رسانه ای کردند.

 

سعید سعدی، درخواست های غیر متعارف این بازیگر را دلیل حذف او از این مجموعه عنوان کرد و اعلام کرد که بازیگر جایگزین این نقش بزودی انتخاب و اعلام خواهد شد.

 

پیگیری های خبرنگار در این خصوص جزئیات این برکناری را مشخص کرده است. این بازیگر جوان که به گفته بسیاری با فصل سوم این سریال به شهرت رسیده است، برای حضور و بازی در فصل چهارم «بچه مهندس» درخواست حقوق ماهیانه ۲۰۰ میلیونی داشته (حقوق یک سوپراستار سینما) درصورتی که ابتدای پروژه با تهیه کننده سریال بر سر عدد ۴۰ میلیون تومان به توافق رسیده بود. همه این ها به قول تهیه کننده سریال وقتی «غیر متعارف» می شود که دستمزد همین آقای بازیگر برای فصل قبل حدود ۷ میلیون تومان در ماه بوده است.

 

البته شنیدن چنین عددها و دستمزدهای نجومی برای بازی در تلویزیون تازگی ندارد. نمونه اخیر آن سریال «پایتخت» بود که چندی پیش خبر ساخت فصل هفتم آن رسانه ای شد و «اخبار درگوشی» درخواست دستمزد ۵ میلیاردی یکی از بازیگران مهم این سریال را شرط حضور او برای فصل هفتم این مجموعه عنوان کرده؛ این رقم زمانی بهتر درک می شود که بدانیم کل برآورد ساخت فصل جدید پایتخت حدود ۳۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

 

ذکر این اعداد و ارقام شاید فقط تلنگری باشد به مدیرانی که با وسواس و مراقبت بیشتر نسبت به پروژه ها و سریال های اصطلاحا چند فصلی خود باشند که هنوز پخش آن ها به اتمام نرسیده، به بهانه رضایت مخاطب نگارش فصل بعدی را شروع می کنند که متاسفانه درخواست عددهای نجومی و لبخند مدیران ماحصل چنین اتفاقاتی شده است.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true