×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
راهنمایی محرمانه اینستاگرام به اینفلوئنسر‌ها برای افزایش فالوئر

به گزارش «چشم شهر» به نقل از ایسنا، سه تولیدکننده محتوا به بیزنس اینسایدر اعلام کردند که اینستاگرام در سه ماه گذشته با آن‌ها تماس گرفته و چنین توصیه‌هایی به آن‌ها داده است. هر سه اعلام کردند اینستاگرام حجم بالای پست‌ها و استفاده از همه خدمات این اپلیکیشن شامل پست، استوری، Reels و ویدیو‌های IGTV را توصیه کرده است.

این راهنمایی بی سابقه از سوی اینستاگرام نشان می‌دهد که اینفلوئنسر‌ها چگونه می‌توانند در این پلتفرم رشد کنند و الگوریتم‌های مرموز این شبکه اجتماعی چگونه عمل می‌کند. اما این توصیه تنها به اینفلوئسنر‌های خاصی به شکل محرمانه انجام گرفته و به صورت عمومی منتشر نشده است.

بیزنس اینسایدر درباره راهنمای ارسال پست اینستاگرام با ریچل رایکن باخ، هنرمند و صاحب یک کسب و کار کوچک صحبت کرد و وی به توضیح راهنمایی‌هایی که از سوی نماینده اینستاگرام به وی داده شده است، پرداخت.

 

نماینده اینستاگرام به این هنرمند توضیح داده است که الگوریتم این پلتفرم، تولیدکنندگان محتوا را بر اساس نوع محتوایی که پست می‌کنند و تعداد پست‌هایی که دارند، بالا می‌برد، اما درباره شمار پست‌هایی که باید داشته باشد، توصیه ویژه‌ای نکرد.

 

بر اساس توصیه‌های اینستاگرام، تولیدکنندگان محتوا بهتر است در هفته سه پست شامل پست‌های Reels و ویدیو‌های IGTV و ۱۰ استوری در هفته شامل حداقل دو استوری در روز، هفت پست Reels و یک تا سه پست IGTV شامل لایو اینستاگرام در هفته داشته باشند.

 

لیزت کالویرو، اینفلوئنسر و مربی محتوا هم در اظهارات مشابهی به بیزنس اینسایدر گفت: در جریان یک ورکشاپ اینستاگرام، نماینده این شرکت درباره شمار پست‌هایی که باید ارسال کنند، توصیه‌هایی به تولیدکنندگان محتوا ارایه کرد.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true