×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مثلث ما میتوانیم

به گزارش «چشم شهر»، در شرایطی که جبهه مقاومت در حال پیشرفت میباشد و یمن به دروازههای شهر مارب رسیده است متوجه اتفاقات مشکوکی میشویم که باید بررسی دقیق و واکاوی شود. از دولت روحانی و جریان اصلاحطلب و نوع گفتگو و تعامل آنها کسی حال خوشی ندارد و خاطره خوبی وجود ندارد.

دوستان انقلابی در جریان باشید در لابلای هیاهوهای سیاسی و آبروریزی های دولت اصلاحات اتفاقی مهم در حال رخ دادن است و این یک پوشش برای اتفاقات پشت پرده می باشد.

۱- دولت بی سروصدا در حال مذاکره با عربستان است، چرا؛ چون یمن به دروازه های شهر مارب رسیده است و احتمال دارد عربستان سیلی سختی از جبهه مقاومت بخورد، اما این احتمال وجود که عناصر وادادگی در این کشور به کمک عربستان بیایند و مانع پیشرویهای جبهه انصارالله شوند. خداکند این اخبار صحیح نباشد.

۲- دولتی که در طول ۸ سال هیچ دستاوردی از برجام نداشته و شکست سختی در حوزه اقتصادی و دیپلماسی خورده است و آبروی سیاسی برایش نمانده ناگهان در این چند ماه آخر صحبت از مذاکرات پیش میکشد و این یک زنگ خطر بزرگ برای منافع ملی کشور است! چرا آخر تیم مذاکره کننده ای که سنگینترین و خشنترین حرکت دیپلماسی در حوزه اقتدارگرایی پرتاب خودکار(آن هم به احنمال زیاد سهوا بر روی میز) بوده میتواند از منافع ملی ۸۰ میلیون ایرانی و خون هزاران شهید پاسداری نماید. بنابراین در این میانه یک مثلث بوجود میآید. از یک طرف مذاکرات برجام جدید آن هم بسیار مخفیانه و با عجله فراوان، از یک طرف وضعیت جبهه مقاومت در منطقه و آشفتگی عربستان از شکستهای پیاپی و سیلی که به زودی خواهد خورد. خدانکند که کشور سومی به اضلاع این مثلث اضافه شود و هم صدا با آمریکا و عربستان جبهه مقاومت را تضعیف کند و به خاطر کسب آبرویی سیاسی در این ارسال معاملهای را انجام بدهد که باعث سرافکندگی ایران در منطقه شود.

باید شدیدا مراقبت شود و خاص دلسوزان نیروهای امنیتی کشور به گوش باشند در این هیاهوی فضاسازی دولت به خاطر افشای فایل صوتی ظریف در پستو خانههای اصلاحطلبان اتفاق دیگری رقم نخورد و ناگهان برجام منطقهای که خروجی آن تضعیف جبهه مقاومت است شکل نگیرد.
ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیرو ما به انفسهم
محمد جواد نظری

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true