×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رهسپاری ۲۴۰۰ زوج نیازمند به خانه بخت

به گزارش«چشم شهر»، حبیب الله آسوده در رزمایش مواسات و همدلی تحت عنوان رونمایی از اقدامات محرومیت زدایی کمیته امداد استان  و سپاه امام رضا(ع)  اظهار داشت: فعالیت های مشترکی  از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا عید غدیر برنامه ریزی شده و  در بخش های مختلفی مانند اهدا جهیزیه، توزیع سبد کالا، کولرهای آبی و …در حال انجام  است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی اعلام کرد: در این  مدت بیش از ۳۵۰ هزار بسته معیشتی و ۲۵۰۰ دستگاه کولر آبی تهیه و توزیع شده است.
آسوده ادامه داد: به مناسبت عید قربان، ذبح و قربانی ۲۵۰۰ دام هدف گذاری شده  و امیدواریم مردم نیکوکار استان در این امر خیرخواهانه مشارکت داشته باشند.
مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه ولایت و به ویژه روز عید غدیر پیش بینی شده است تا یک میلیون و ۱۱۰ هزار وعده غدای گرم با مشارکت بنیاد غدیر، خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد و دستگاه های مختلف طبخ و توزیع شود.
شایسته ذکر است: در این مراسم ۱۱۰ سری جهیزیه،  ۱۶۰ دستگاه کولر آبی و ۲۰۰۰ سبد معیشتی در سطح مشهد مقدس توزیع شد همچینین این مراسم در سطح استان در حال اجراست.
لازم به یادآوری است: این مرحله از رزمایش با رمز یا جواد الائمه  توسط است حضرت  آیت الله علم الهدي نماینده‌ محترم ولی فقيه در استان و امام جمعه مشهد آغاز شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true