×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۶۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند

به گزارش «چشم شهر»، دکتر محمد پهلوان اظهار کرد: هم‌اکنون ۶۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری شده و مراحل درمانی را می‌گذرانند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: از ۲۸ مهرماه تاکنون تعداد کل بیماران کرونایی در بیمارستان های استان خراسان رضوی بین ۶۷۵ تا ۷۸۸ نفر در نوسان بوده است.

وی بیان کرد: هم اینک روزانه ۱۶۵ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های خراسان رضوی بستری می‌شوند که ۱۱۴ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که علاوه بر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش دارد.

پهلوان تعداد بیماران بدحال کرونایی و بستری در بخشهای مراقبت‌های ویژه خراسان رضوی را نیز ۱۶۸ نفر عنوان کرد.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شایعات فضای مجازی در ایام بحران کرونا باورهای نادرست زیادی در جامعه ایجاد کرده است و از مردم می‌خواهیم که توجهی به این شایعات نکرده و اخبار درست کرونایی را از رسانه‌های معتبر دنبال کنند.

وی افزود: ما به دنبال تقویت موضوعات پیشگیرانه هستیم، زیرا همواره معتقدیم که پیشگیری بهتر از درمان است و به این جمله کلیدی و حیاتی نباید تنها به عنوان یک شعار نگاه کرد.

پهلوان بیان کرد: خوشبختانه این دانشگاه در حوزه اطلاع‌رسانی عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما آن را کافی نمی‌دانیم و همچنان در این حوزه باقوت تمام فعالیت خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true