×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تجلی شاخصه‌های فرد «اصلح» در فرماندار جدید مشهد

محمدرضا خوش نویس در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری «چشم شهر»، در مورد انتخاب محسن داوری به عنوان فرماندار مشهد مقدس اظهار کرد: پیرامون شاخصه‌های انتخاب فرد اصلح به عنوان فرماندار مشهد مقدس بایستی به دو حوزه شخصیت کاری فرماندار مشهد و موارد مرتبط با مدیریت کلان شهر اشاره کرد.

 

وی با بیان اینکه فرماندار مشهد فردی کارشناس و مدیر بوده که به حوزه‌های کاری خود اشراف دارد، افزود: در تمام سوابق کاری این فرد می‌توان به اشراف در تمامی حوزه‌های کاری، تخصصی و فنی اشاره کرد؛ مصادیق و اسناد، گواهی بر موفقیت و درخشش وی در عرصه‌های کاری و مدیریتی بوده است.

 

دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی با اعلام اینکه شخصیت و افکار این مقام مسئول منطبق بر اهداف و شعار «ایران قوی» است، گفت: یکی از معضلاتی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم و مورد انتقاد است، موضوع مدیران غیر همراه و غیر همسو بوده که باید از آن به عنوان آسیب برای دولت یاد کرد؛ این در حالی است که فرماندار مشهد فردی کاملا همراه بوده، بر منویات و شعارهای دولت «ایران قوی» انطباق دارد و موجب هم افزایی برنامه‌های دولت در حوزه جغرافیایی مشهد می‌شود.

 

خوش نویس تاکید کرد: یکی از مبانی انقلاب و نظام، موضوع تعهد و تخصص است، این دو موضوع باید توام با یکدیگر باشد؛ فرماندار مشهد با توجه به سابقه مدیریتی درخشان، این دو موئلفه را توام با هم داشته و شخصیتی کاملا برنامه محور است.

 

وی با اعلام اینکه فرماندار مشهد از آسیب و چالش روزمرگی همیشه دوره بوده است، عنوان کرد: بر اساس ظواهر، اخلاق و منش وی یک مومن واقعی بوده و در موضوع مواجهه استان و مشهد با بیماری کرونا، توانسته با مدیریت جهادی و انقلابی خود کارنامه درخشانی از خود به جای بگذارد.

 

دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی اظهار کرد: به عقیده بنده با حضور این مقام مسئول به عنوان نماینده عالی دولت در مشهد، بایستی شاهد تغییر محسوس و ملموس در سطح شهر باشیم؛ مشهد به صورت ویژه مورد توجه رهبری بوده و به جهت اینکه شهری چند وجهی است، فرمانداری آن به معاونت استانداری ارتقا پیدا کرده است؛ تحقق این مهم ناشی از درک نماینده عالی دولت از شرایط کلان شهر مشهد است و به طور حتم فرماندار جدید شهر این اهمیت را درک کرده و برای آن برنامه‌ریزی دارد.

 

وی با اعلام اینکه متاسفانه مشهد هنوز به جایگاه واقعی خود دست پیدا نکرده است، تصریح کرد: یکی از معضل‌هایی که امروز در مشهد با آن مواجه هستیم، مسئله حاشیه نشینی است که رهبری در مورد آن صحبت کردند و بدان تاکید داشتند که مسئولین به مسئله حاشیه نشینی ورود کنند؛ به طور حتم فرماندار مشهد در این مورد مطالعه داشته و به برنامه ریزی به این موضوع وارد می‌شود.

 

خوش نویس با اعلام اینکه حضور میلونی زائران به مشهد الرضا(ع) ظرفیت و فرصت طلایی است که بایستی بدان ورود کرد، گفت: بنده به عنوان نماینده حزب عدالت طلبان ایران اسلامی در خراسان رضوی و دبیر این مجموعه سیاسی و فرهنگی در استان، حمایت همه جانبه این حزب را از فرماندار جدید مشهد اعلام کرده و همانطور که از ابتدا در کنار دولت «ایران قوی» قرار گرفته و از رئیس جمهور حمایت و پشتیبانی کردیم، در این مسیر کوتاهی نکرده و بنا به اعتقاد خود در مسیر حمایت از دولت می‌مانیم.

انتهای پیام

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true