×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مرکز نیکوکاری «کرامت فاطمی» به عنوان اولین مرکز تهیه و توزیع جهیزیه نیازمندان آغاز به کار کرد

به گزارش «چشم شهر»، اعیاد شعبانیه فرصت مغتنم و ذی قیمتی فراهم آورده است که در دستگیری از نیازمندان و به ویژه حمایت از خانواده‌هایی که در مورد تهیه جهیزیه با مشکل مالی مواجه هستند، اقدام جهادی و خیرانه انجام شود.

 

از این رو به همت جهادگران قرارگاه جهادی «شهید محمد صالح» و مساعدت و یاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان خراسان رضوی، مرکز نیکوکاری «کرامت فاطمی» به عنوان اولین مرکز تخصصی تهیه و توزیع جهیزیه و لوازم منزل در این استان با هدف حمایت و دستگیری از خانواده‌های نیازمند، آغاز به کار می‌کند.

 

این اقدام با حفظ حرمت افراد نیازمندان و دستگیری و حمایت از آن‌ها صورت می‌پذیرد و کمیته امداد امام خمینی(ره) در قالب مشارکت برای خرید جهیزیه، با این مرکز همکاری می‌نماید.

 

با توجه به تعاملات و پیگیری‌های صورت گرفته، بنا شده است که کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری در سطح استان، برای خرید جهیزیه از این مرکز، اقدام به تهیه نمایند.

 

شناسایی خانواده‌های نیازمند از طریق مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره)، مراکز نیکوکاری و قرارگاه جهادی صورت می‌پذیرد و اعطای وسایل مورد نیاز زندگی از برندهای ایرانی جهت حمایت از تولید کننده داخل انجام می‌شود.

 

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true