×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
باغ ایرانی «ایوان سلام» آماده بهره برداری زائران و مجاوران

به گزارش «چشم شهر»،سید مهدی کمالی دراین خصوص گفت: با توجه به تاکیدات شهردارمشهد برای سرعت دادن به کار پروژه ساماندهی مقابل پایانه مسافربری امام رضا (ع) فاز اول بخش میانی این پروژه که در زمان تغییر مدیریت جدید تنها ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت را ظرف حدود ۷۵ روز آماده بهره برداری کرده ایم.

وی افزود: این پروژه با اقدامی جهادی و تلاش شبانه روزی اجرا شده است که بابت این تلاش ها از پیمانکار پروژه سازمان عمران شهرداری تشکر می کنیم.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد،اضافه کرد: در راستای حفظ سیما و منظر شهری و افزایش سرانه فضای سبز منطقه ۸ پروژه به شکل باغ ایرانی طراحی و اجرا شده است.

کمالی،به نامگذاری این پروژه تحت عنوان باغ ایرانی ایوان سلام اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه از گذشته های دور و به دلیل اینکه زائران در هنگام ورود با گنبد و بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) روبرو می شدند این مکان به ایوان سلام معروف بود، برهمین اساس نام باغ ایرانی ایوان سلام برای این بخش مورد استفاده قرارگرفته است.

وی ادامه داد: اکنون و براساس تاکیدات شهردارمشهد عملیات عمرانی فاز اول بخش میانی ساماندهی مقابل پایانه امام رضا(ع) تحت عنوان باغ ایرانی ایوان سلام اتمام یافته و برای استفاده در اختیار زائران و مجاوران عزیز قرار گرفته است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true