×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
(تصاویر) گوشی مقاوم سامسونگ در راه بازار

به گزارش «چشم شهر» به نقل از فرارو، گوشی آینده Galaxy XCover Pro 2 سامسونگ چند هفته پیش در پایگاه داده Geekbench مشاهده شد و امروز در یک افشاگری جدید، رندر‌های این گوشی مقاوم آینده توسط افشاگران مطرح دنیای فناوری، OnLeaks و Zoutons در فضای وب ظاهر شده است. رندر‌های تازه منتشر شده، زبان طراحی شبیه به نسل قبلی این گوشی یعنی Galaxy XCover Pro را نشان می‌دهند. اجازه دهید نگاهی دقیق‌تر به رندرها، طراحی و مشخصات Samsung Galaxy XCover Pro 2 بیندازیم.

(تصاویر) گوشی مقاوم سامسونگ در راه بازار!

طراحی Galaxy XCover Pro 2 سامسونگ

گوشی هوشمند XCover Pro 2 آینده نمایشگری با بریدگی قطره‌ای ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد که این یک نقطه ضعف در مقایسه با نسخه قبلی است که با یک سوراخ پانچ ارائه شده بود. همانطور که در یک تلفن هوشمند مقاوم انتظار می‌رود، در اطراف حاشیه‌هایی وجود دارد تا در هنگام سقوط از گوشی محافظت کند. همانطور که در رندر‌های فاش شده نشان داده شده است، پنل پشتی دستگاه دارای یک ماژول دوربین دوگانه به همراه فلاش LED است. لبه سمت راست گوشی دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور را در خود جای می‌دهد. دکمه پاور ممکن است دارای اسکنر اثر انگشت یکپارچه باشد. لبه پایینی فضایی را برای درگاه شارژ Type-C، جلوپنجره بلندگو و میکروفون اصلی باز می‌کند. در امتداد لبه بالایی درگاه صوتی ۳.۵ میلی متری، میکروفون ثانویه و یک دکمه دیگر وجود خواهد داشت. همچنین ما می‌دانیم که گوشی XCover Pro 2 مشابه مدل قبلی خود دارای باتری قابل جابجایی خواهد بود.

(تصاویر) گوشی مقاوم سامسونگ در راه بازار!

مشخصات و ویژگی‌های Galaxy XCover Pro 2

گفته می‌شود گلکسی XCover Pro 2 دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی با بریدگی قطره‌ای است. این باید یک صفحه نمایش AMOLED با وضوح +Full HD باشد. البته هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد دارد پنل با نرخ رفرش بالاتر را در تلفن هوشمند مقاوم خود ارائه دهد یا خیر. این گوشی هوشمند دارای ابعاد ۱۶۹.۵ در ۸۱.۱ در ۱۰.۱ میلی متر است که طبیعتاً نسبت به گوشی‌های دیگر ضخیم‌تر به نظر می‌رسد. به گزارش فرارو، همانطور که در لیست Geekbench مشخص شد، XCover Pro ۲ از یک پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 778G، یک پردازنده گرافیکی Adreno 642L و ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی با اندروید ۱۲ از پیش بارگذاری شده است و ممکن است برای ۴ سال سیاست ارتقای سیستم عامل اندروید که سامسونگ اخیراً معرفی کرده است، واجد شرایط باشد. این اولین گوشی مقاوم از سری Xcover با پشتیبانی از ۵G خواهد بود، زیرا داده‌های بنچمارک ذکر شده نشان داد که از یک تراشه Qualcomm Snapdragon 778G بهره می‌برد، اگرچه منبع رندر‌های امروزی ادعا می‌کند که در این گوشی از تراشه Exynos 1280 استفاده خواهد شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true