×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کلاس‌های دوره کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی فعلا مجازی ادامه می‌یابد

به گزارش «چشم شهر»، دانشگاه علامه طباطبایی در اطلاعیه‌ای درباره بازگشایی دانشگاه‌ها آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی دانشگاه (اطلاعیه شماره ۲) و مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و جلسه روسای دانشگاه های کشور در ۹ فروردین و نیز مصوبات جلسه ۱۰ فروردین شورای دانشگاه، چگونگی برگزاری حضوری فعالیت‌های آموزشی دانشگاه در ادامه نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ اعلام شد.

 

در مصوبات این شورا آمده است: همه کلاس‌های دانشجویان دوره‌های دکتری و کارشناسی ارشد از تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱به صورت حضوری برگزار می‌شود. بدیهی است تا قبل از این تاریخ کلاس‌های دانشجویان ارشد و دکتری در بستر قبلی برگزار می‌شود.

 

همچنین همه کلاس‌های دانشجویان دوره کارشناسی رشته تربیت بدنی از تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار می‌شود و کلاس‌های سایر رشته‌های دوره‌های کارشناسی فعلاً به صورت مجازی ادامه پیدا می‌کند و در صورت فراهم شدن شرایط برای آموزش حضوری متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

در این اطلاعیه تاکید شده است: سامانه آموزش مجازی برای کلاس‌های دوره های دکتری و کارشناسی ارشد از تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ بسته می‌شود و آزمون‌های پایان نیمسال همه دوره‌های تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) به صورت حضوری برگزار می‌شود.

 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: همه جلسه‌های گروه‌های آموزشی، شورای دانشگاه آموزشی و سایر شوراها در دانشکده و دانشگاه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

 

شورای دانشگاه علامه در این اطلاعیه تاکید کرده است: حضور اعضای هیات علمی در دانشکده از ابتدای بازگشایی دانشگاه بعد از تعطیلات نوروز از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ به صورت تمام وقت الزامی است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true