×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری اختتامیه سومین دوره جشنواره مفلحون استان خراسان رضوی در مشهد

به گزارش «چشم شهر»، رضایی دبیر این جشنواره گفت: این دوره از جشنواره مفلحون ویژه کارکنانبرگزاری اختتامیه سومین دوره جشنواره مفلحون استان خراسان رضوی در مشهد دستگاه ها و سازمان ها با هدف اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

وی افزود :از میان ۲۴۳ نماینده منتخب دستگاه ها حدود ۵۰ نفر به عنوان نفرات برتر از میان این دستگاه ها به عنوان برترین های آمرین به معروف انتخاب شدند.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با هدف گسترش، ترویج وتعمیق فرهنگ امربه معروف ونهی از منکر، ارتقاء شان و منزلت آمران به معروف وناهیان از منکر، شناسایی الگوهای رفتاری وبسترسازی اجتماعی الگوپذیری، توسعه وارتقاء مشارکت نظام مند جامعه در حمایت از آمرین به معروف وناهیان از منکر ، بکارگیری ساز وکارهای تشویقی وحمایتی در گسترش فرهنگ امربه معروف ونهی از منکر، جشنواره مفلحون‌را بر گزار کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: انسان باید در زندگی علاوه بر ارتقای وجودی خویش برای دیگران نیز ارزش آفرینی کند. کمک به ارتقای دیگران در زمینه خودسازی از عبادت فردی وخدمات عمومی و اجتماعی بالاتر است .
آیت الله علم الهدی افزود : شما خواهران و برادران میتوانید به عنوان یک اقدام گر جدی وارد عرصه دیگر سازی شدید و به معنای مفلح واقعی وارد شدید.

آیت الله صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز در جمع آمران به معروف گفت:
بایدهر معروفی که جامعه که به آن نیاز دارد به پا داریم و از ارزش‌ها حفاظت کنیم .
وی افزود : امر به معروف و نهی از منکر، احساس مسئولیت در فضای جامعه است و گناه مانند ویروس ، آلودگی را منتشر و افراد را مبتلا می‌کند و آخرت را برای گناهکار به بدترین شکل رقم میزند.

در ادامه مراسم با اهدا حکمی، موسی‌الرضا حاجی بگلو به عنوان رییس شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شوراهای اسلامی شهرستان‌های خراسان رضوی انتخاب شد.

در پایان این همایش از پوستر نرم افزار مطالبگری و نظارت رونمایی شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true