×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بازداشت اعضای یک تیم خرابکاری در کردستان/ متهمان قصد اغتشاش داشتند

به گزارش «چشم شهر» سردار علی آزادی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج از کشف ۵ قبضه سلاح جنگی و کلت کمری در سقز خبر داد و اظهار داشت: ضدانقلاب و گروهک‌های معاند با هدایت استکبار جهانی در جریان تجمعات اخیر به بهانه مرگ مهسا امینی، درصدد ناامن کردن استان بودند.

وی گفت: ضدانقلاب با توزیع سلاح و مهمات در استان‌های دیگر و شهرستان‌های استان میان اغتشاشگران قصد کشته‌سازی داشت که خوشبختانه با اشرافیت اطلاعاتی، اهداف شوم آنان ناکام ماند.

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری یک تیم خرابکاری در جریان تجمعات اخیر در قروه خبر داد و افزود: در یک اقدام پیشدستانه، پیشگیرانه و پلیسی با همکاری سایر بخش‌های مرتبط ۴۴ بطری مواد آتش‌زا یا کوکتل مولوتف(نوعی بمب دست‌ساز) و ۵ کپسول گاز مشتعل کننده که برای آتش‌سوزی سریع اموال و اماکن عمومی و خصوصی و حمله به نیرو‌های نظامی و انتظامی استفاده می‌شود، از آنان کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: همچنین یک دستگاه خودرو حامل گالون‌های بنزین رها شده و سایر تجهیزات که برای اغتشاشات و آسیب به اموال عمومی استفاده می‌شد، در سطح استان از این افراد کشف شد.

سردار آزادی عنوان کرد: این افراد با تصویربرداری از اقدامات خرابکارانه خود و با ذکر مکان و زمان انجام آن، در فضای مجازی اقدام به ارسال آن برای سر شبکه‌های خود و رسانه‌های معاند می‌کردند، که در چتر اطلاعاتی پلیس به دام افتادند.

فرمانده انتظامی استان کردستان امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و یادآور شد: اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازد، حتی اگر به قیمت اهدای جانمان نیز تمام شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true