×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
احداث بزرگراه دوم در حاشیه شهر مشهد در دستور کار قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، غلامحسین صاحبی در خصوص احداث این بزرگراه در حاشیه برگزاری نمایشگاه عکس “قاب شهر” از سوی سازمان بازآفرینی افزود: این پروژه هنوز در مرحله مطالعاتی است و زمان اجرای آن مشخص نیست؛ اما نکته‌ای که وجود دارد این است که ما در این مناطق مشکل تردد نداریم بلکه گره‌های ترافیکی داریم که به لحاظ ساختار شهری رعایت نشده است.

صاحبی همچنین برگزاری نمایشگاه عکس از سبک زندگی ساکنان حاشیه شهر را ارزشمند دانست و اظهار کرد: حوزه بازآفرینی با رویکرد حل مشکلات با حضور خبرنگاران و عکاسان در صحنه‌های هنری حضور پیدا کرده است و هدف از اجرای این برنامه ارسال پیام به جامعه شهری است که با وجود مشکلاتی که در مناطق کم برخوردار است، زیبایی‌هایی هم وجود دارد؛ شاید برخی نام محله تاجرآباد را شنیده باشند ولی از نزدیک آن را ندیده‌اند و این تصاویر نشان می‌دهد در این محلات زندگی جاری است.

عضو شورای شهر مشهد با ذکر این نکته که با یک نمایشگاه نمی‌توان تمام هویت یک محله را به تصویر کشید تصریح کرد: جای بسیاری از مشاغل در آثار خالی است و نیاز به برگزاری چندین نمایشگاه و تورهای هنری و رسانه‌ای دیگر است. امید است با این حرکت بتوانیم رویکرد مدیریت شهری را نسبت به مناطق کم برخوردار تغییر دهیم و جامعه شهری را به این سمت متوجه کنیم و فرهنگ ارتباطات فرهنگی و بصری بین مناطق مختلف شهر بیشتر شود؛ حتی برای خرید و ملزومات روزانه با دیگر مناطق شهر این ارتباطات صورت بگیرد.

صاحبی با ابراز امیدواری نسبت به تغییر نگاه هدفمند سازمان بازآفرینی فضاهای شهری مشهد به مناطق کم برخوردار گفت: توانمندسازی افراد در حوزه تولید و اشتغال را می‌توان از طریق برپایی تورهای هنری به تصویر کشید که می‌تواند به عنوان نمایشگاه بعدی در دستور کار قرار گیرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true