×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
فعال‌تر شدن حوزه ورزشی در بوستان‌های بانوان

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، فاطمه سلیمی در حاشیه بازدید اعضای کمیته نظارتی منطقه دو از پروژه‌های زودبازده در این منطقه، اظهارکرد: اقدامات بسیار خوبی در سطح منطقه دو آغاز شده و این امر جای قدردانی از شهردار و همکاران فعالمان در منطقه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به پروژه‌های زود‌بازده و اعتمادساز منطقه دو، عنوان کرد: زمین‌های خاکی فراوانی در منطقه دو وجود دارد و در این راستا ما در شورای شهر آمادگی داریم با برآورد قیمت این زمین‌ها و تامین بودجه مورد نیاز منطقه، شهرداری منطقه دو را کمک کنیم تا پروژه‌های خود را در این زمین‌ها به اتمام برساند.

وی تصریح کرد: شهردار منطقه باید در سایر اقدامات نظیر بهسازی‌ها، پروژه‌های احداثی جدید برای منطقه تعریف شود تا سرانه‌های منطقه را افزایش دهیم.

سلیمی با بیان اینکه پروژه‌های قابل قبولی در حوزه ورزشی و فضای سبز منطقه ۲ تعریف شده است، ادامه داد: در این راستا باید گفت ما به عنوان شورای اسلامی شهر، حامی شهرداری منطقه دو برای تعریف پروژه‌های بیشتر هستیم.

رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به حوزه بانوان خاطرنشان کرد: چند ماه قبل بازدیدی از بوستان پردیس بانوان داشتم که در آن فضا برای فعالیت بانوان ما مناسب نبود اما اکنون با بازپیرایی جدید و اضافه شدن بخش‌های دیگر به این پردیس نظیر پیست دوچرخه سواری، زمین والیبال و… اکنون فضای مناسبی ایجاد شده است؛ لذا انتظار داریم بخش‌های ورزشی موجود در پارک‌های بانوان، فعال‌تر شود.

وی یادآور شد: پروژه‌های زود‌بازده و اعتماد ساز جزو اولین برنامه‌هایی است که در مشهد با مشارکت مردم، شهرداری و شورای اسلامی شهر اجرا شد و باید گفت این اقدام خوبی بود که در این دوره مدیریت شهری به ثمر نشست.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true