×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
توسعه عدالت‌محور با پروژه‌های زودبازده/ ۱۱۰ میلیارد تومان ارزش پروژه‌های زودبازده منطقه ۲ است

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، حسین حسامی در حاشیه بازدید از پروژه‌های زودبازده منطقه ۲ شهرداری مشهد، اظهارکرد: براساس بازدیدهای صورت گرفته و گزارش‌های دریافتی، در شهرداری منطقه ۲ چندین پروژه زودبازده تعریف شده که ارزش آنها حدود ۱۱۰ میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

حسامی با اشاره به اینکه پروژه‌های زودبازده، جزو مهم‌ترین و اولین مصوبات شورای ششم بوده که با نگاه توسعه عدالت‌محور و توجه ویژه به حاشیه شهر و محلات هدف بازآفرینی در دستورکار قرار گرفت، افزود: در منطقه ۲، برای هر محله پروژه‌هایی به ارزش ۱۰ میلیاردتومان تعریف شده که برگرفته از نگاه و نیاز مردم بوده و این مردم‌محوری، نکته قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه منطقه دو یکی از بزرگترین مناطق شهرداری مشهد است، عنوان کرد: زیرساخت‌های گوناگون عمرانی، فرهنگی و اجتماعی یکی از مولفه‌های این منطقه است؛ شهرداری منطقه ۲ پروژه‌های خوبی را برای شهروندان منطقه در نظر گرفته‌ که مستقیما از شورای اجتماعی محلات، مساجد و کانون‌های فرهنگی منطقه احصای نیاز صورت گفته است.

حسامی گفت: طی بازدید و مشاهدات به عمل آمده خوشبختانه پیشرفت فیزیکی خوبی در پروژه‌های فوق صورت گرفته و امیدواریم با تلاش همکارانمان با سرعت بیشتری این پروژه‌ها به اتمام برسد تا مردم عزیز منطقه دو از فواید این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: پروژه‌های زودبازده و اعتمادساز یکی از طرح‌هایی بود که برای اولین بار در مشهد اجرا شد و مزیت آن این بود که مردم بر اساس نیازمندی‌های خود در تعریف این پروژه‌ها سهیم باشند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true