×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مشروح مصوبات پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در پایان پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به تشریح مصوبات این جلسه پرداخت و اظهارکرد: تصویب لایحه نامگذاری یک بزرگراه و دو بولوار، اولین دستورکار جلسه امروز بود؛ براساس این مصوبه، بزرگراه جدیدالاحداث واقع در تقاطع چهارسطحی آزادگان به سمت چناران، به نام حضرت “سیدالشهدا(ع)”، بولوار در حال احداث حدفاصل بولوار شهدای طرق (جاده محمدآباد) به سمت بلوار حر، به نام حضرت “قمر بنی هاشم(ع)” و بولوار جدیدالاحداث منشعب از بزرگراه شهید سردار سلیمانی تا حد فاصل بلوار شهید فیاض‌بخش، به نام شهید “جهانشیر رافتی جاویدان” نامگذاری شد.

وی افزود: طرح تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری مشهد مقدس با قید دو فوریت نیز در این جلسه مطرح و به تصویب رسید.

حاجی‌بگلو گفت: طبق مصوبه یاد شده، شهرداری مکلف شده به منظور کمک به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی (بانوان و آقایان)، بهبود کیفیت زندگی جوانان و نوجوانان و کاهش آسیب‌های اجتماعی، نسبت به تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی اقدام نماید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: اساسنامه این باشگاه باید حداکثر ظرف مدت یکماه از لازم‌الاجرا شدن مصوبه فوق توسط شهرداری مشهد تهیه و برای تصویب به شورای شهر ارسال شود.

حاجی‌بگلو گفت: حسب تصمیم اتخاذ شده در ویژه برنامه روز خبرنگار که ۱۷ مردادماه و با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برگزار شده بود، طرح اختصاص ماهانه ۶۰ سفر رایگان ویژه خبرنگاران در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با رای اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و براساس رویکرد حمایتی شورای ششم از اصحاب رسانه، به‌عنوان راویان حقیقت و قشری پرتلاش که فعالیت کاری آنها جزو مشاغل سخت و زیان‌آور محسوب می‌شود، این طرح به تصویب رسید تا شاهد تحقق یکی از مهمترین وعده‌ها به خبرنگاران باشیم.

حاجی بگلو خاطرنشان کرد: در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، علاوه بر تصویب طرح تعیین تکلیف پرداختی‌ها در قالب عوارض از بناهای ابقا شده، طرح تدوین و ارائه آیین نامه جمع آوری، حمل، نگهداری و برگشت لوازم جمع آوری شده نیز به تصویب رسید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true