×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شرایط نوین و جدیدی را می‌ توان برای شهر رقم زد/ ارتقا رضایتمندی عمومی با بهره‌ گیری از ظرفیت شرکت‌ های دانش‌ بنیان

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، در حاشیه بازدید از معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد مقدس با بیان اینکه معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری جزو معاونت‌های ویژه بوده چراکه اقتصاد شهر، نیازمند تحول و پویایی است، اظهارکرد: اگر حوزه اقتصادی شهرداری بتواند فعال و پویا و پرتلاش باشد و برنامه‌ریزی جامع داشته باشد، در حوزه اقتصاد خرد و کلان، مدیریت شهری موفق می‌شود.

وی گفت: معاونت اقتصادی عملکرد و اقدامات مختلفی را در دستورکار قرار داده و برنامه‌ریزی کرده که باید دید این فعالیت‌ها به چه سمت و سویی می‌رود.

حاجی‌بگلو با تاکید بر اینکه در حوزه اقتصادی باید به سمت اقتصاد نوین و جدید برویم، افزود: از بازارهای قدیمی باید فاصله بگیریم و به سمت بازارهای اقتصادی جدید برویم و شرایط جدیدی را مدنظر قرار دهیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان، تصریح کرد: این شرکت‌ها می‌توانند کمک‌حال شهرداری در ارائه خدمات هفتگانه باشند؛ از این طریق می‌توان هزینه‌های مدیریت شهری را کاهش داد و افزایش رضایتمندی عمومی را شاهد بود.

حاجی‌بگلو تفاهمنامه معاونت اقتصادی با صندوق پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی را اتفاق سازنده‌ای دانست و گفت: با تعامل و همفکری مجموعه‌های این چنینی و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند شرایط نوین و جدیدی را در حوزه اقتصادی شهر رقم زد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true