×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تعریف ۱۲۲ پروژه زودبازه در منطقه ۶ شهرداری

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در مراسم بهره‌ برداری از اتصال بازوی شرقی تقاطع مصلی به جاده محمدآباد- طرق ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهارکرد: مدیریت شهری مشهد مقدس به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در کنار دولت بوده و به واسطه این تعامل و همکاری و همفکری دوطرفه، اتفاقات مبارکی شکل گرفته است.

وی در ادامه با تشکر از وزارت راه و شهرسازی و استانداری خراسان رضوی بابت ابلاغ طرح‌های تفصیلی شهر مشهد، گفت: توسعه شهر براساس این طرح‌ها پیش خواهد رفت و معضل ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز نیز به تبع آن کاهش پیدا می‌کند؛ بی‌شک به‌ واسطه طرح‌های تفصیلی، اقدامات موثری در مشهد شکل می‌گیرد.

حاجی‌بگلو در ادامه اشاره‌ای هم به پروژه های منطقه ۶ شهرداری مشهد داشت و تصریح کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱، ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه پروژه‌های عمرانی در این منطقه گرفته شد.

وی گفت: علاوه بر ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار، ۱۲۲ پروژه زودبازده نیز به خواست و نظر مردم تعریف و در دستورکار شهرداری مشهد مقدس قرار گرفت‌.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از افزایش اعتبارات عمرانی منطقه ۶ به ۷۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ خبرداد و افزود: با این اعتبارات و رشد ۵۰ درصدی اعتبار پروژه‌های زودبازده، قطعا اتفاقات ارزشمندی در این منطقه کم‌برخوردار شهر شاهد خواهیم بود.

حاجی‌بگلو خاطرنشان کرد: امیدواریم سال آینده بتوانیم ساخت مجموعه های فرهنگی- ورزشی ویژه ساکنان شهرک‌های “شهید رجایی” و “شهید باهنر” را نیز در دستور کار قرار دهیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true