×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
استقبال از بهار ۱۴۰۲ تخصصی‌تر شده است

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، مجید طهوریان‌عسکری در گفتگویی با بیان اینکه مجموعه اقدامات شهرداری مشهد مقدس در بخش‌های مختلف موجب شده تا بوی بهار و حال و هوای بهای در تمام نقاط شهر ملموس و محسوس باشد، اظهارکرد: قسمت‌‎های مختلف شهرداری و بدنه‌های اجرایی این روزها شبانه‌روز فعال هستند تا پس از چندسال درگیری با ویروس کرونا، استقبال از بهار بسیار خوبی را برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی رقم بزنند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس، گفت: خدمات این حوزه، هرسال درحال تخصصی‌تر شدن بوده و از سوی دیگر تجربیات موثرتری نیز در مجموعه شهرداری احصاء می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: توقع و انتظار جز این نیز از مجموعه سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری نداریم چراکه این حوزه در قیاس با سایر شهرهای کشور، سرآمد است.

طهوریان‌عسکری با بیان اینکه در حوزه المان‌های نوروزی، تاثیر نگاه فرهنگ را بر طیف‌ها و گروه‌های مختلف درنظر گرفته‌اند، تصریح کرد: امیدواریم بتوان در آینده بسترسازی حضور موثرتر و نقش‌آفرینی پررنگ‌تر نخبگان را برنامه‌ریزی کرد.

خبرنگار: حسین واحدی نسب

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true