×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ارکان مختلف مدیریت شهری، پای‌کار میزبانی از زائران نوروزی

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، حسین حسامی در حاشیه بازدید از نحوه ارائه خدمت به زائران نوروزی بارگاه منور رضوی در بوستان زائرپذیر «غدیر»، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهارکرد: ارکان مختلف شهرداری مشهد مقدس، اعم از حوزه فرهنگی، خدمات شهری، شهرداری‌های مناطق، سازمان آتش‌نشانی، سازمان میادین و میوه‌وتره‌بار و … همگی دست به دست هم داده‌اند تا بتوان میزبانی شایسته‌ای از زوار رضوی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تلاش‌های جهادی همکاران شهرداری موجب شده تا در بوستان زائرپذیر غدیر، خدمات بسیار خوب و متنوعی که مورد نیاز زائران است، ارائه شود، گفت: خوشبختانه در ارتباط مستقیمی که با آنها داشتیم، شاهد رضایتمندی از سطح کیفی خدمات بودیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: در این مجموعه، طبخ نان و فروش ارزاق و مایحتاج عمومی زائران نیز به صورت مستمر درحال انجام بوده که با قیمت مصوب در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

حسامی تصریح کرد: علاوه بر این اقدامات، پیوست فرهنگی نیز در برنامه‌های نوروزی بوستان زائرپذیر غدیر مورد توجه قرار گرفته و برنامه‌های تفریحی خوبی هرشب ویژه زائران اجرا می‌شود که شایسته تقدیر است.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم در این ایام، میزبانی شایسته و درخوری از زوار نوروزی امام‌رضا(ع) داشته باشیم و مجموع این تلاش‌ها، مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد.

خبرنگار: حسین واحدی نسب

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true