×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۵  
true
true
تأکید بر همکاری مشترک ستاد اربعین شهرداری تهران و آستان مقدس امامین عسکریین(ع) برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران

به گزارش شهر، در جلسه‌ای که با حضور محمدامین توکلی‌زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و رییس ستاد اربعین شهرداری با نافع جمیل تولیت آستان مقدس امامین عسکریین(ع) برگزار شد، طرفین بر لزوم تقویت همکاری‌های دوجانبه برای بهبود خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) تأکید کردند.

در این نشست که قائم‌مقام تولیت آستان مقدس نیز حضور داشت، مقرر شد قرارداد همکاری میان دو نهاد برای تداوم فعالیت‌های خدماتی در سال‌های آینده منعقد شود.

توکلی‌زاده در این دیدار اعلام کرد: ستاد اربعین شهرداری تهران آمادگی دارد تا با ایجاد فضای مناسب در بخش پارکینگ آستان عسکریین(ع)، شرایط بهتری برای اسکان و استقرار بانوان زائر فراهم کند.

وی افزود: موکب «سلام یا مهدی(عج)» که سال‌های گذشته نیز خدمات گسترده‌ای به زائران ارائه داده، امسال نیز با برنامه‌ریزی دقیق‌تر، اقداماتی نظیر پذیرایی، طبخ غذا، اسکان و خدمات بهداشتی-درمانی را برای زائران عتبات مقدسه انجام خواهد داد. شهرداری مناطق ۹ و ۱۱ تهران با همکاری گروه‌های جهادی و داوطلب، نقش اصلی را در اجرای این برنامه‌ها بر عهده دارند.

نافع جمیل نیز در این جلسه با تقدیر از خدمات ستاد اربعین شهرداری تهران به‌ویژه از تلاش‌های توکلی‌زاده تشکر و ابراز امیدواری کرد که این همکاری‌ها در سال‌های آتی با قوت بیشتری ادامه یابد.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true