×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
هر زائر پیاده امام رضا (ع) با پرداخت ۲ هزار تومان بیمه می‌شود+جزئیات

حسین رضائی، سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) در گفت‌و‌گو با «چشم شهر» اظهار کرد: با پیگیری های واحد فناوری اطلاعات جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) و راه اندازی سامانه بیمه زائر ؛ هر مدیر کاروان مکلف شده با پرداخت ۲ هزار تومان زائرین خود را بیمه نماید و تا کنون زائران زیادی برای استفاده از این امکان ثبت نام کردند.
وی  تصریح کرد:  با توحه به ارزان بودن بیمه نامه ؛ پیش بینی میشود کلیه زائرین خود را بیمه نمایند.

 

رضائی هزینه راه اندازی این سامانه را با توجه به زیر ساخت های موجود در جمعیت خدمتگزار ۲ میلیارد ریال اعلام و اظهار داشت همین بیمه نامه در سامانه ها ی مشابه با نرخ بیشتری اعلام شده و با توجه به سوبسید پرداخت شده ؛ زائران بیمه شده از یک فرایند تامین اجتماعی بر خوردار میشوند . این سامانه به آدرس www.bimezaer.com   قابل دسترسی است و امکان صدور بیمه نامه انی را دارد .

 

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) همچنین گفت: در این سامانه علاوه بر زائرین، مدیران کاروانها، مدیران ایستگاهها، مدیران محل اسکان و کلیه خدمه میتوانند بیمه شوند.

 
وی ادامه داد: در این سامانه ( راهنمای ثبت نام در سامانه بیمه ؛  راهنمای بیمه مخصوص اعضا جمعیت خدمتگزار ؛ راهنمای اعزام واحد سیار ؛ فرم اعلام خسارت ؛ قوانین و شرایط بیمه ؛ مدارک لازم جهت تشکیل پرونده خسارت ) پیش بینی شده است.

 
رضایی تاکید کرد: زائرین  محترم به جهت استفاده بهتر  از خدمات درمانی رایگان، دفترچه خدمات درمانی و اگر داروی خاصی  نیز مصرف میکند نمونه دارو خود را همراه داشته باشند .  همچنین باتوجه به حذف کارت تردد زائربه لجاظ صرفه جوئی در مصرف کاغذ و حذف هزینه های آن و ثبت شناسه زائرین در سامانه بر اساس کد ملی توصیه میشود همه زائرین عزیز کارت ملی خود را همراه داشته باشند .

 

وی از مدیران کاروانها و مسئولین انتظامات جادهای خواست به توصیه های پلیس توجه کرده واز حرکت کردن در جهت عرضی جاده‌ها برای دریافت خدمات و تغذیه از ایستگاههای  مستقر در باند مخالف خودداری نمایند.

انتهای پیام

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true