×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
امضای تفاهم نامه مشترک با کتابخانه های عمومی خراسان رضوی

به گزارش «چشم شهر» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حبیب الله آسوده در این نشست با عنوان اینکه اکنون این نهاد از حدود ۲۰۰ هزار خانوار حمایت می کند افزود: تعداد قابل توجهی از نیکوکاران با این نهاد همکاری می کنند.

 
وی با اعلام اینکه آمادگی داریم تا با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی استان طرح هایی ویژه جامعه هدف در این بخش اجرا کنیم تا نتیجه آن به افزایش آگاهی منجرافراد شود، ادامه داد: امیدوارم در همکاری های مشترک بین ۲ نهاد، در ترویج فرهنگ کتابخوانی سهیم باشیم.

 
آسوده گفت: ۳۷۰ مرکز نیکوکاری فعال و تحت نظارت این نهاد هستند که کتابخانه های عمومی خراسان رضوی می توانند با استفاده از این ظرفیت زمینه ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی را فراهم کنند.

 
همچنین در ادامه، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به منظور همکاری های بیشتر و مشترک با کمیته امداد استان با اشاره به اینکه اکنون شاهد فعالیت ناشران زیادی هستیم، افزود: آمادگی داریم تا در نشر آثار و دلنوشته های مددجویی و تدوین آن به صورت کتاب ، عضویت رایگان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در کتابخانه عمومی نزدیک محل سکونت، برگزاری مسابقات کتابخوانی و برگزاری نشست های کتابخوان متناسب با شرایط و گروه های سنی مختلف همکاری داشته باشیم.

 
شایسته ذکر است: این تفاهم نامه در ۶ ماده و ۲ نسخه میان حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و حبیب الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی به امضا رسید که مدت زمان همکاری از ۲۶آبان ۱۳۹۹ به مدت ۳ سال تعیین شده و تا ۲۶ ابان ۱۴۰۲ ادامه دارد.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true