×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
احتمال تغییر در ساعات فعالیت ناوگان حمل و نقل مشهد/تاکسی تلفنی‌ها مجوز بگیرند

به گزارش «چشم شهر» به نقل از تسنیم، خلیل‌الله کاظمی با اشاره به آغاز اعمال محدویت برای فعالیت مشاغل، تردد خودروها و… از امروز اول آذر ماه و نحوه فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: در رابطه با نحوه فعالیت ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری طی ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده تصمیم گیری خواهد شد.

 

 

وی اضافه کرد: طبق تصمیمات گرفته شده ناوگان تاکسیرانی همچنان فعال خواهد بود و در صورت نیاز به تاکسی‌های شیفت شب افزوده خواهد شد.

 

 

وی با بیان اینکه تاکسی تلفنی‌ها و خودروهای فعال در تاکسی‌های اینترنتی برای تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح نیازمند دریافت مجوز از تاکسیرانی هستند، گفت: برای دریافت مجوز سازمان صمت باید لیست خودروهای فعال در تاکسی‌های اینترنتی را به تاکسیرانی جهت ثبت در سیستم و صدور مجوز ارائه دهد.

 

 

کاظمی تصریح کرد: سازمان‌ها و اداراتی که کارکنان آنها باید از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در محل کار حضور داشته باشند ابتدا باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که کارکنان آنها قبل و بعد از این ساعت برای حضور و یا خارج شدن از محل کار در شهر تردد داشته باشند و در غیر این صورت لیست خودروها باید به فرمانداری ارائه شود.

 

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: ارائه این لیست به منزله آزاد بودن تردد جهت فعالیت‌های غیر ضروری نخواهد بود و در صورت تردد غیرضروری از سوی پلیس راهور جریمه خواهند شد.

 

 

وی افزود: ۱۱۰دوربین ثبت تخلف شهرداری مشهد با هماهنگی پلیس راهور نسبت به ثبت تردد خودروها در ساعت غیر مجاز اقدام خواهند کرد و ۴۵۰ دوربین نظارتی نیز در حال آماده شدن جهت ثبت پلاک خودروهای متخلف هستند.

 

 

معاون شهردار مشهدمقدس اضافه کرد: پس از ثبت پلاک در مرحله اول از طریق پیامک برای مالکان خودروهای متخلف پیام اخطار ارسال می‌شود.

 

 

کاظمی با شاره به اینکه ۱۵ خودرو گشت شهرداری مشهد برای نظارت بر رعایت محدودیت تردد خودروها به پلیس راهور کمک خواهند کرد، گفت: برای اطلاع شهروندان از محدودیت‌های در نظر گرفته شده این محدودیت‌ها از طریق تابلوهای الکترونیک و تلویزیون‌های شهری اکران خواهند شد.

انتهای پیام/ز

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true