×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
توضیح پلیس درباره حذف جریمه خودروهای دارای مجوز تردد در محدودیت‌های شبانه

به گزارش «چشم شهر» به نقل از ایلنا، سرهنگ محمد باقر سلیمی، رئیس پلیس ترافیک شهری راهور گفت: محدودیت‌های تردد در شهرهای قرمز و نارنجی از یکم آذرماه برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد و توسط پلیس راهنمایی و رانندگی نیز به مرحله اجرا درآمده است.

 

 

وی ادامه داد: یکی از این محدودیت‌ها در شهرهای قرمز و نارنجی عدم تردد غیرضروری از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح است. این اقدام هم با بکارگیری تجهیزات هوشمند و دوربین‌ها در معابر شهری و هم توسط همکاران گشتی پلیس راهنمایی و رانندگی و همکاران ما که در نقاط استقراری مستقر شده‌اند، مورد کنترل و اعمال قانون قرار گرفته‌اند.

 

 

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با اشاره به خودروهایی که در این ساعات اجازه تردد دارند، تصریح کرد: ترتیبی اتخاذ شده است، افرادی که سفرهای ضروری دارند، بتوانند در ساعاتی که محدودیت تردد اعمال می‌شود، بدون مشکل تردد داشته باشند. در همین خصوص نیز برای افرادی که در بخش‌های درمانی یا واحدهای انتظامی، امنیتی و … فعال هستند، فرآیندی تعریف شده است و این افراد با مراجعه به فرمانداری‌های هر شهر مشخصات خود را عنوان کرده و این اطلاعات از فرمانداری‌ها به پلیس راهنمایی و رانندگی استان‌ها ارسال می‌شود.

 

 

سرهنگ سلیمی تصریح کرد: این دست از خودروها در لیست سفید قرار می‌گیرند و اعمال قانون برای این افراد صورت نمی‌گیرد، اما اگر کسی باشد که مشخصات خود را اعلام کرده و در عین حال پیامک برایش ارسال شده و یا توسط نیروهای پلیس اعمال قانون شده باشد، می‌تواند تا پایان طرح به فرمانداری محل اقامت خود و یا در صورت دسترسی به پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه کرده و ضروری بودن سفر خود را با مستنداتی که دارند به اثبات برسانند.

 

 

وی ادامه داد: طبق تدبیر سردار هادیانفر این فرصت وجود دارد تا اطلاعات پالایش شود و اگر کسی اعمال قانون شده‌، می‌تواند برای حذف این سابقه تخلفاتی اقدام کند.

 

 

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با بیان اینکه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح با کد ۲۱۸۲ خودروهایی که تردد غیرضروری دارند به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند، خاطرنشان کرد: افرادی که در این ساعات سفر  غیرضروری دارند و در لیست‌های سفید حضور ندارند هم توسط سامانه‌های هوشمند در معابر شهری و هم دست افزارهایی که در اختیار همکاران ما قرار دارد اعمال قانون خواهند شد و پیامک برای آنها ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true