×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
انتشار خبر «جعل عنوان کارمند اداره ارشاد مشهد روی میز پینگ پنگ» با هدف تخریب

به گزارش «چشم شهر»،در پی انتشار خبری مجعول و تخریب آمیز در یکی از صفحات اجتماعی تحت عنوان «جعل عنوان کارمند اداره ارشاد در مشهد روی میز پینگ پنگ» روابط عمومی فیلم پینگ‌پنگ ضمن محکوم کردن این انعکاس مشوش آمیز و تخریبی فاقد دلایل مستند، لازم می‌داند تا نکاتی را پیرامون این خبر به اطلاع تمامی اهالی هنر و مردم هنردوست برساند.
فیلم «پینگ‌پنگ»، اثری مستقل با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است و کارگردان، تهیه‌کننده و سایر عوامل، این اثر را پس از تولید، با عشق و علاقه فراوان به مردم عزیز و شریف مشهد مقدس تقدیم خواهند کرد که در واقع، ادای احترام نسبت به این خطه هنردوست و هنرپرور می‌باشد.
در این راه، مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مشهد نیز همانند همیشه که حامی خانواده هنری استان بوده‌اند، مراتب همکاری و محبت خود را به صورت حرفه‌ای و قانونی نشان داده‌اند که به نوبه خود از این عزیزان سپاسگزاریم.
واحد حقوقی فیلم «پینگ‌پنگ»، شکایت از گرداننده شبکه اجتماعی مذکور و مدیر آن را حق قانونی خود می داند. طبعا انتشار خبری بدون تحقیق و رعایت اصول صحت و دقت در انعکاس مضامین خبری و دور از رسالت رسانه ای، نشان از غیر حرفه ای بودن و احیانا نیت ناصواب منتشرکنندگان آن دارد که در پی کسب نام و شاید نان و نشان از راه اتهام زدن و بی احترامی به جامعه هنری می باشند.
روابط عمومی فیلم پینگ‌پنگ، هرگونه حضور آقای سید حجت طباطبایی، رئیس امور سینمائی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این پروژه را تکذیب کرده و خبر منتشر شده و درج نام ایشان که بدون اطلاع قبلی صورت گرفته را حاصل یک اشتباه تایپی اعلام می کند که قبل از اصلاح، انتشار بدون هماهنگی آن، مستمسکی برای حاشیه سازان و بی اخلاقی رسانه ای شده است. با این حال، آشنائی و مشورت‌های هنری آقای طباطبایی که متواضع و صاحب کارنامه هنری درخور هستند، باعث افتخار سازندگان این اثر است.
در پایان، عوامل فیلم «پینگ‌پنگ»، ضمن عذرخواهی از سید حجت طباطبایی بابت سوتفاهم به وجود آمده، امیدوارند تا با همیاری اصحاب رسانه و علاقمندان به هنر، اجازه ندهند فضای مقدس رسانه آلوده به اخبار کذب و بی اساس شود. شایان ذکر است که دوستداران هنر و علاقه‌مندان به اخبار سینمائی، می‌توانند اخبار تهیه و تولید این اثر را از طریق رسانه‌های رسمی و قانونی دنبال نمایند.
از اینکه همراه با اصحاب فرهنگ و هنر و مایه دلگرمی هنرمندان هستید، از شما قدردانی می‌کنیم.
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true