×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برپایی بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت مرتضی مطهری با سخنرانی حجت الاسلام محمد مطهری

به گزارش «چشم شهر»، جامعه روحانیت و خانواده شهید مطهری با قرار گرفتن در آستانه چهلمین سالگرد شهادت مطهری با صدور بیانیه‌ای از برگزار مراسمی به همین مناسبت خبر دادند که متن بیانیه به شرح زیر است:

 

چهلمین سالگرد شهادت یگانه دوران، فرزانه جاودان، معلم والامقام حضرت علامه مرتضی مطهری را گرامی میداریم.

 

آیت الله مطهری به حق چلچراغ فروزان انقلاب اسلامی و آموزگار راستین نهضت تاریخ ساز خمینی کبیر بود وآموزه های او هم اینک راهگشای گام دوم و گامهای بلند دیگر در تحقق نظام اسلامی و اهداف بلند ملت مسلمان ایران است.

 

مطهری پیشتاز نظریه پردازی و نظام سازی در جمهوری اسلامی است که پایه های اولیه تدوین قانون اساسی را بنا کرد و تشکیلات منسجم روحانیت انقلابی و مبارز را با همکاری یاران شهیدش برپا داشت.

 

در دوازدهم اردیبهشت ماه جاری و در چهلمین سالگشت حماسه پیوند خون و قلم  به همراه علماء و روحانیت مکرم تهران و با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد یاد آن بزرگ را زنده می داریم و اهداف و سلوک والای او را الهام بخش و نقشه راه خویش قرار می دهیم.

 

خدای بزرگ را بر این همه نعمت شاکریم و ظهور ولیّش حضرت بقیه الله الاعظم “ارواحنا فداه” و عزت و اقتدار نظام اسلامی و شکست دشمنان ملت شریف ایران و طول عمر مقام معظم رهبری را از ایزد منان مسئلت می کنیم.

 

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای اعلام کرد که اجتماع روحانیت تهران به دعوت این تشکل و خانواده شهید مطهری به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت وی در روز ۱۲ اردیبهشت با سخنرانی حجت الاسلام محمد مطهری برگزار خواهد شد.

این مراسم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه لغایت ۱۱ و ۳۰ دقیقه ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری در شبستان الزهراء مجتمع امام خمینی تهران برپا می‌شود.
انتهای پیام

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true