×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
لباس رسمی جدید برای زنان ایران در المپیک؟

به گزارش «چشم شهر» به نقل از فرارو، پیش از این لباس فیروزه‌ای رنگی برای زنان ایرانی درنظر گرفته شده بود که با انتقاد بسیار گسترده‌ای روبرو شد. منتقدان ازاین گفتند که لباس‌های موجود اصلا طراحی نشده و در شان ورزشکاران زن ایران نیست. البته که لباس رسمی مردان ایران هم که کت وشلوار سرمه‌ای رنگ است به لباس‌های «پلوخوری» تعبیر شد.

بعد از انتقادات گسترده از لباس‌های رسمی زنان ایران، دبیرکل کمیته ملی المپیک خبر داد که لباس رسمی زنان ایران در مراسم افتتاحیه حذف می‌شود و زنان ایرانی با ست‌های ورزشی در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت. این تصمیم درشرایطی گرفته شد که ست‌های ورزشی طراحی شده هم دست کمی از همان لباس‌های رسمی ندارند و زیبا نیستند.

 

حالا، اما «مهر» در خبری تکمیلی درباره لباس رسمی زنان ایران در مراسم افتتاحیه المپیک نوشته که لباس‌های جدیدی برای آن‌ها به توکیو فرستاده شده و قرار است در مراسم افتتاحیه، زنان ایرانی با لباس‌های جدید در مراسم رژه کشور‌ها شرکت کنند. آنطور که عنوان شده لباس جدید در نظر گرفته شده برای زنان ایران به رنگ سرمه‌ای و سفید و مزین به نقش پرچم ایران است تا دست کم شبیه به لباس رسمی مردان ایرانی در این مراسم باشد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true