×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آماده باش پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ مشهد برای خدمت رسانی به زائران در ایام دهه شفاعت

به گزارش «چشم شهر»، علی یزدانی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه استقرار اتوبوس آمبولانس، آماده باش آمبولانس های مسیرهای منتهی به حرم رضوی و امداد هوایی از دیگر خدماتی است که در دهه شفاعت برای خدمت رسانی به زائران انجام می شود، گفت: علاوه براین کارشناس اورژانس پیش بیمارستانی در مرکز کنترل ترافیک و راهوری برای هدایت آمبولانس به نزدیکترین مسیر برای خدمت رسانی حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: کارشناس اورژانس پیش بیمارستانی در اتاق بحران مشهد حضور دارد و مرکز فرماندهی ارتباطات و عملیات نیز در این زمان فعال می باشد؛ همچنین ارتباط نزدیکی برای خدمت رسانی به بیماران احتمالی با MCMC انجام شده است.

یزدانی تصریح کرد: تعامل با بیمارستانهای خصوصی و دولتی اطراف حرم مطهر رضوی برای پذیرش سریع بیمار و تعیین سیستم نظارتی در حوزه برای اگاهی از استقرار آمبولانس ها و روند ارایه خدمت از دیگر اقدامات در این ایام است.

 

وی بیان کرد: توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی به زائران و عزاداران دهه شفاعت و روزهای پایانی ماه صفر از دیگر خدماتی است که در این ایام به عموم مردم ارایه می شود.

انتهای پیام

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true