×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
همیار محیط‌بان استان خراسان رضوی درگذشت

به گزارش «چشم شهر» به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تورج همتی اظهار داشت: همیارمحیط بان “عبدالاحد سربوزی”، همیار بسیار فعال بود که روز جمعه ۱۲ آذرماه امسال در منطقه حفاظت شده سیرخون شهرستان خواف این استان حین گشت و کنترل و پایش منطقه و در تعقیب و پیگیری متجاوزان به حریم محیط زیست، پس از پرت شدن از موتورسیکلت به دلیل ناهمواری‌های منطقه، مصدوم و در بیمارستان بستری شد.

 

وی ادامه داد: در ساعات اولیه حادثه دستور ویژه برای رسیدگی به این همیار مصدوم صادر شد و وی به بیمارستان حضرت امام حسین (ع) شهرستان تربت‌حیدریه منتقل و مورد مراقبت‌های ویژه قرار گرفت.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی گفت: وی ساعاتی پیش دارفانی را وداع گفت و قلب این حافظ محیط زیست برای همیشه از تپیدن ایستاد.

 

وی افزود: عبدالاحد سربوزی که نمادی از تبلور فرهنگ ایثار و فداکاری بود از سال ۱۳۹۳ به صورت همیار محیط‌بان در منطقه سیرخون خواف برای حفاظت از سرمایه‌های طبیعی محیط زیست از هیچ تلاشی دریغ نداشت و در مواجهه با حیات وحش بسیار دلسوز بود و بدون هیچ واهمه‌ای در کنار محیط‌بانان به حفاظت از سرمایه‌های طبیعی و ارزشمند الهی کمک می‌‌کرد.

 

همتی ادامه داد: جامعه محیط زیست کشور و استان خراسان رضوی از شنیدن این خبر متأثر شده و این ضایعه اندوهبار را به خانواده وی تسلیت می‌گوید.

 

وی گفت: زمان تشییع و خاکسپاری این مرحوم متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true