×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
حضور عاشورایی مردم ایران در حماسه تاریخ ساز ۹ دی/ تاریخ پرافتخار ایران از ۹ دی تا شهادت سردار دل‌ها

به گزارش «چشم شهر»، موسی الرضا حاجی بگلو در گفت‌و‌گویی پیرامون حماسه تاریخی ۹ دی اظهار کرد: نه دی روز بصیرت و آگاهی و بیعت دوباره مردم ایران با نظام اسلامی ایران بود که بدین واسطه ولایت مداری و ولایت پذیری خود را به اثبات رساندند.

 

وی افزود: ماه دی برای ما تاریخ ساز است، در حماسه ۹ دی بیعت مجددی با ولایت، امامت مقام معظم رهبری و نظام انقلاب اسلامی صورت پذیرفت؛ در پاسخ به فتنه‌های عوامل خارجی و برخی عوامل داخلی که برای نظام چیده بودند، مردم در ۹ دی ماه به میدان آمدند.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خاطر نشان کرد: پیش از حماسه ۹ دی تحریم‌هایی در حوزه انرژی، مالی و فروش بنزین توسط باراک اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا برنامه ریزی شده بود، آن‌ها شرایط را به گونه‌ای طراحی کرده بودند که حوادث را ایجاد و ناامیدی در دل مردم بیندازند.

 

حاجی بگلو اذعان کرد: برنامه ریزی آن‌ها دقیق بود و تصور می‌کردند در انقلاب‌های رنگی و مخملی که برای خود شکل داده بودند، کار جمهوری اسلامی تمام است و می‌توانند اتفاق‌هایی را رقم بزنند.

 

وی با تاکید بر اینکه با همه توطئه‌ها و برنامه ریزی‌های دشمن و در دست داشتن ۱۶۰ شبکه تلویزیونی و فضای رسانه‌ای، نتوانستند مردم را ناامید کرده و از انقلاب، مقام معظم رهبری و ولایت پذیری فاصله دهند، گفت: با لطف و عنایت خداوند، مردم ایران در اقصی نقاط ایران توانستند با حضور عاشورایی خود در حماسه ۹ دی ماه پاسخی کوبنده به ایادی استکبار دهند.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: هرگونه توطئه‌ای که بخواهد نسبت به جمهوری اسلامی ایران به وجود آید با بصیرت مردم ایران همراه شده و مجددا حماسه‌ای همچون ۹ دی پدید می‌آید و پاسخ آن‌ها را در مقابل چشمان جهانیان می‌دهند.

 

وی افزود: در سال ۸۸ با هجمه‌‌ها و آتش افروزی‌هایی که علیه نظام ایجاد شده بود، براندازی نرم هدف قرار گرفته و با تحریک مردم درصدد ناامیدی و سقوط نظام بودند، که پاسخ مردم با بصیرت مشتی محکم بر دهانشان بود.

 

حاجی بگلو حماسه ۹ دی و ماه دی را تاریخ ساز دانست و تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی این دومین پیروزی انقلاب بود که با گذشت دهه‌ها از عمر انقلاب، به واسطه مردم رقم خورد؛ حضور و نقش آفرینی ولایت مداران در خیابان‌ها چیزی جز تجدید عهد و پیمان با رهبری و نظام نبود.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد پیرامون تاریخ سازی دی ماه بیان کرد: در شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، مردم ایران بار دیگر عزت و عظمت خود را به رخ جهانیان کشاندند؛ سردار دل‌ها برای تمام مردم ایران و جهان اسلام عزیز است، حتی در بسیاری از کشورهای دنیا و غیر مسلمان از این شهید به نیکی یاد کرده و برای او اشک ریختند.

 

وی با اعلام اینکه راه درست، حقیقت، صداقت و مبارزه در برابر زورگویان دستاورد رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی بود، گفت: ایادی استکبار و امریکا سردار سلیمانی را به شهادت رساندند ولی با تمام این‌ها مردم در روز تشییع این شهید بزگورار به خیابان‌ها آمدند و حماسه دیگری رقم زدند.

 

حاجی بگلو در پایان اظهار کرد: تاریخ گواهی می‌دهد که مردم برای عزت کشور و افرادی که به نظام و اسلام خدمت می‌کنند، از جان مایه گذاشته، پا به میدان نهاده‌اند؛ مردم ولایت مدار ایران در مقابل افرادی که تصور می‌کردند این نظام با خواسته‌های آن‌ها همراه نیست و می‌توانند مردم را ناامیدکنند، ایستادند چرا که مردم پاسدار خون شهدا هستند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true