×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
نخستین گام کمیسیون «بانوان و خانواده» در هفته گرامیداشت مقام زن

به گزارش «چشم شهر» پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، فاطمه سلیمی در گفت‌وگویی پیرامون اهداف و اقداماتی که بناست در کمیسیون «بانوان و خانواده» مورد پیگیری قرار گیرد، اظهار کرد: کمیسیون «بانوان و خانواده» برای اولین بار در دوره شوراهای اسلامی شهر مشهد تشکیل شد.

وی افزود: بر اساس آیین نامه در ذیل این کمیسیون باید تنها پنج کارگروه رسمی تشکیل شود، از همین رو پیرامون مسائل اصلی حوزه بانوان، از اصحاب رسانه و صاحب نظران در حوزه «بانوان و خانواده» دعوت می‌کنیم تا به ما یاری رسانند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: حمایت از انجمن‌ها و تشکل‌هایی که در حوزه بانوان و خانواده فعالیت دارند، دو نگاه کلی و راهبرد اصلی ما در بحث کمیسیون «بانوان و خانواده» است؛ به عنوان اولین دستور کار این کمیسیون، پیرامون ویژه برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن و عناوین کارگروه‌های ذیل کمیسیون، گفت‌وگو صورت می‌پذیرد.

سلیمی خاطر نشان کرد: بودجه‌های بسیاری در شهر هزینه می‌شود که در ردیف‌های کلی حمایت از انجمن‌ها، ورزش، ساخت و تجهیز پارک‌ها و غیره است، ولی اگر در بخش‌های مختلف کشور پیرامون حوزه زنان بررسی کنید، درمی‌یابید که در ردیف‌های بودجه برای بانوان، اعتبارات کمی اختصاص پیدا کرده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: پیرو مذاکراتی که با شهردار مشهد صورت پذیرفته است، قول مساعد اخذ شده که در سال آتی ردیف بودجه مشخصی برای بانوان داشته باشیم تا بدانیم چند درصد از این بودجه برای برنامه‌های ویژه «بانوان و خانواده» در نظر گرفته می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true