×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تاکید بر همکاری شهرداری در برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد

به گزارش «چشم شهر»، مهدی ناصحی در آغاز بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس افزود: مشهد خاستگاه هنرمندان در حوزه‌های مختلف هنری بوده که بنا به شرایط و اقتضائات زمانی از شهر خود مهاجرت کرده‌اند؛ شورای شهر مشهد از تمامی این هنرمندان دعوت می‌کند که به شهر و زادگاه خود بازگردند و هنر خود را در قالب قاب‌های هنرمندانه که معطوف به هویت شهر مشهد مقدس است، بگنجانند.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن اسلامی، گفت: ملت آزاده ایران در مقابل تمام قدرت‌های بزرگ زمان که «شاه» را به عنوان نقطه ثبات و ژاندارم منطقه معرفی کرده بودند و در مقابل هیمنه و قدرت جریان کفر ایستادگی کردند.

ناصحی افزود: همه ما مدیون خون ۷۰ هزار شهید انقلاب اسلامی هستیم و پیشرفت‌های امروز در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شده است.

وی در ادامه از شهرداری مشهد خواست تا به جدیت و با توجه به شرایط کرونایی نسبت به گرامیداشت دهه مبارک فجر اقدام نماید و افزود: از عموم مردم تقاضا داریم که ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا موج ششم کرونا را به سلامت پشت سر بگذاریم.

وی افزود: بی‌شک همه‌گیری اومیکرون و کرونا جامعه را دچار کاستی و درگیر شرایط خاص می‌کند؛ امیدواریم مردم به کمک سربازان حوزه سلامت بیایند و با حفظ اصول بهداشتی مانع از وخیم‌تر شدن شرایط شوند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: از ابتدای فعالیت شورای ششم تاکنون، ۵۵ طرح، تهیه و تدوین شده که این عدد در بازه زمانی مشابه در دوره شورای پنجم، ۲۰ طرح بوده؛ بی‌شک این تفاوت چشمگیر نشان از تلاش همکاران در شورای شهر و نگاه تخصصی آن‌ها نسبت به مسائل شهری است.

فاطمه سلیمی، عضو هیات رئیسه شورای شهر به شهرداری مشهد هم با بیان اینکه براساس قانون، اعضای شورای شهر حق ورود و مداخله در عزل و نصب کارکنان شهرداری، شرکت‌ها، موسسات و سازمان‌های وابسته به آن را ندارند، گفت: شورای ششم به این اصل قانونی، همچون دیگر قوانین صحه می‌گذارد و قانون را محترم می‌شماریم.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد اظهارکرد: عملکرد شهرداری قطعا در زمان حال و در پایان دوره ۴ ساله شورای ششم مورد قضاوت مردم قرار خواهد گرفت و شهردار باید پاسخگوی این عملکرد باشد.

وی افزود: نکته قابل تامل در بحث لوایح است که در ۶ ماه اخیر ۵۱ لایحه از سوی شهرداری به شورای شهر ارائه شده درحالیکه این عدد در دوره پنجم، ۸۳ لایحه بوده است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: از شهردار و همکاران شهرداری تقاضا داریم که با نگاه تحلیلی، به جز لوایح جاری که باید به شورای شهر ارائه شود، لوایحی برای حل و فصل مشکلات مردم و بهبود عملکرد شهرداری و ارتقاء رضایتمندی شهروندان شهر امام مهربانی‌ها تهیه و به شورا تقدیم نمایند که این مهم جز در سایه همدلی همکاران شورای شهر و شهرداری محقق نمی‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true