×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برپایی مراسم ازدواج ۳۱۳ زوج و اهدا جهیزیه مصداق خادمی حضرت رضا(ع) است

به گزارش «چشم شهر»، فاطمه سلیمی در جشن ازدواج ۳۱۳ زوج زیارت اولی که از مناطق محروم کشور که در مشهد برگزار شده بود، اظهار کرد: افتخار همه ما خدمت به مردم قدرشناس ایران است، معتقدیم که خادم امام رضا(ع) بودن تنها به معنای خدمت در حرم امام مهربانی‌ها نیست، بلکه بدان معناست که هر فردی هر آنچه در توان دارد، در مسیر خدمت به مردم خرج نماید.

وی افزود: در برگزاری این مراسم آقایان و بانوان زیادی بودند که خودرو و طلای خود را فروختند تا لبخند را بر لبان زوج‌های جوان هدیه نمایند، تا جای خالی پدران و مادران فقیدشان کمتر احساس شود.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شورای شهر مشهد با بیان اینکه سلامت و امنیت خود و کشورمان را مدیون خون‌ پاک شهدای والامقام هستیم، خاطرنشان کرد: ما با افتخار تمام دست پدران و مادران شهیدان را می‌بوسیم، کسانی که عزیزان خود را در راه حفظ این سرزمین تقدیم کردند.

سلیمی تاکید کرد: افتخار تمامی مجموعه‌هایی که در شهر مشهد کار و تلاش می‌کنند خدمت به زائران و مجاوران امام رضا(ع) است؛ امیدواریم تمامی این خدمات همچون این جشن ازدواج باشکوه در مسیر خوشی و شادی مردم ایران باشد.

در ادامه این نشست سمیرا شاهوردی، مسئول برگزاری بزرگترین جشن ازدواج مردمی کشور بیان کرد: زیباترین لحظه برآورده شدن آرزوها، زمانی بود که چشم زائر اولی‌ها به گنبد طلایی حرم امام رضا(ع) بیفتد و حس آمیخته با بغض و شادی را تجربه کنند.

وی با بیان اینکه این زوج‌های جوان از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، یاسوخ. خواف، کرمان. خراسان جنوبی، لرستان و.. گردهم آمدند، گفت: ۳۱۳ جهیزیه کامل برای عروس و دامادها تدارک دیده شده است؛ در این جشن هر کدام از مردم از طریق اهدای تخصص، هنر و شغل خود یاری رسان جشن بودند، اتحادیه‌های مزون لباس، آرایشگران، سفره عقد، اقامت هتل، خیاطان و.. با اهدای تخصص خود هر یک گوشه‌ای از سفره شادی این جشن را به عهده گرفتند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true