×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پرونده حقوقی حرف‌های کذب آقای صاحبی در حال پیگیری است/ امیدوارم به خودشان بیایند و عذرخواهی کنند

به گزارش «چشم شهر»، هاشم دائمی در گفت‌و‌گویی پیرامون حواشی ایجاد شده در صحن علنی شورای شهر بیان کرد: ما به عنوان اعضای شورا یک‌سری وظایف ذاتی داریم که انجام این وظایف باید در راستای آیین‌نامه‌ها، مقررات و قوانین بالادستی باشد؛ مقام معظم رهبری فرمودند جامعه نخبگانی باید انقلابی و آتش به اختیار باشند اما مبنای مطالبه‌گری و آتش به اختیاری را در چارچوب مقررات بودن تبیین کردند، انقلابی بودن صرفا فریاد زدن و داد و بیداد نیست.

وی افزود: اتفاقی که دیروز رقم خورد پیشینه‌ای دارد که مولود یک یا دو جلسه نبوده و از ابتدای شکل‌گیری شورای ششم بی‌نظمی و اختلال در نظم صحن علنی توسط آقای صاحبی به کرات اتفاق افتاده که به زودی اسناد این موضوع را انتشار خواهم داد. هر عضوی که به اختلال در نظم صحن علنی اقدام کند، باید طبق آیین‌نامه و مقررات با وی برخورد شود.

دائمی تاکید کرد: اگر قرار باشد اینجا قانون جنگل بوده و هر کسی هر زمانی دلش خواست فریاد زده و بدون وقت قبلی و با هر لحنی حرف بزند، این موضوع اداره صحن علنی نیست؛ آقای صاحبی بارها به تمسخر، شوخی و توهین ریاست شورا و اداره صحن را زیر سوال برده اند، همکاران را مورد تمسخر قرار دادند و حرف‌هایی زدند که کذب محض است که اکنون پرونده حقوقی این موضوع در حال پیگیری است.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی مشهد گفت: من روز گذشته به رییس شورا نامه نوشتم و درخواست کردم که طبق مقررات و آیین‌نامه با آقای صاحبی برخورد شود. آقای صاحبی بیش از ۱۰ جلسه در صحن علنی نظم جلسه را به هم ریخته است؛ اینکه آقای صاحبی گفتند دستیار شورای شهر در جلسه رای داده، تمام اعضا شهادت می‌دهند که کذب محض است. امکان رای دادن دستیار وجود ندارد و رای دادن واقعی تنها در صحن علنی صورت می‌گیرد. این صحبت طبق قانون افترا است.

 

وی تصریح کرد: برخورد آقای صاحبی با روابط عمومی مطالبه جدی خود ماست که رفتاری توهین‌آمیز، تمسخرآمیز و با نگاه بالا به پایین داشتند. ما و همه اعضای شورا نسبت به این موضوع واکنش جدی داریم؛ در خصوص برخورد لسانی دیروز نیز توضیح دهم که قبل از اینکه من صدایم را بالا ببرم آقای حسامی با لحن بسیار تندی در راستای فریادهای آقای صاحبی تذکر دادند، اما باز هم به کار خود ادامه دادند.

دائمی بیان کرد: این کار من و آقای حسامی فقط یک پیام داشت که آقای صاحبی ما هم می‌توانیم مثل شما برخورد کنیم، این را بفهمید، اما اگر تا الان سکوت کردیم به این معنا نیست که نمی‌توانیم با ادبیات شنیع خود شما با شما برخورد کنیم. این اتفاق برای اولین بار بود و قطعا آخرین بار خواهد بود.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد تاکید کرد: امیدوارم آقای صاحبی قبل از اینکه پیگیر شکایت کیفری و حقوقی در خصوص اختلال در صحن شویم، به خودشان بیایند، عذرخواهی کنند و تعهد دهند که به این رفتارشان ادامه نخواهند داد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true