×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مجتمع آبادگران در مشهد برای همه مردم باید باشد

به گزارش «چشم شهر»، مصطفی شریف طی آیین تکریم و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید موسسه آبادگران ایران که در سالن همایش اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی برگزار شد، گفت: من موضوع آبادگران را برای خود ماموریت و امانت امام رضا(ع) می دانم. چرا که برخی مانند من در پروژه ارتفاعات جنوبی و آبادگران دغدغه های داشتیم که حال خودم را مخاطب آن می دانم.

وی بیان کرد: در یک ماه اخیر بررسی هایی داشتم و شبکه مسائل آبادگران را احصاء کردم که به سه دسته مسائل اقتصادی، مسائل حقوقی و مسائل اجتماعی تقسیم می شود. در زمینه اقتصادی ظرفیت بالا و گسترده ای داریم. شرکت آبادگران یک شرکت اقتصادی است و مسائل حقوقی و اجتماعی نباید به مسائل اقتصادی لطمه بزند.

شریف با بیان اینکه من ۵۰ درصد توانم را در حوزه اقتصادی انجام خواهم داد و در مرحله بعد شبکه مسائل حقوقی و اجتماعی حل و فصل می شود، افزود: در بخش مسائل اجتماعی در پروژه مشهد پیچیدگی‌های داریم و وضعیت سایت کوهسنگی آبادگران را در شان شهر امام رضا(ع) نمیبینم و سایت آبادگران در مشهد باید به ژانر شهر تبدیل شود.

مدیر عامل آبادگران ضمن بیان رویکرد، روحیه تحول است، افزود: باید در تامین منابع جدید کار کنیم، منابع مالی خرد را جمع آوری نماییم و پروژه های نیمه کاره حل و فصل شود. من معتقدم شرکت آبادگران جایگاه والایی می تواند داشته باشد و برای بازتعریف آبادگران عزم و تلاش جدی می طلبد.

سید علیرضا حسینی طباطبائی، مدیر عامل هلدینگ هگتا نیز در این مراسم بیان کرد: شرکت آبادگران از لحاظ برخی شاخص ها نمونه و منحصر به فرد است و امیدواریم با اصلاحات شاهد شکوفایی این شرکت باشیم. در شرکت آبادگران سهامدار خصوصی، بخش قابل توجه ای را به خود اختصاص داده که همیاری این بخش مورد مطالبه است.

حسین افزود: هلدینگ هگتا به عنوان سهامدار و بازوی مجموعه آبادگران برای هر کار و حمایتی که شرکت ظرفیت آن را ایجاد کند، اعلام آمادگی می نماید تا اقدامات خوبی رقم بخورد. البته بدون حمایت مسئولین استانی اتفاقات بزرگ و مثبت نمی افتد که این در گرو همکاری مدیران محترم است.

سید محسن نظام خیرآبادی، مدیرعامل تامین اجتماعی خراسان رضوی نیز عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و به نوعی ۵۲ درصد سهام شرکت آبادگران متعلق به ۵۰ درصد جمعیت کشور است.

وی تاکید کرد: در مشهد هر کار اقتصادی که انجام می شود باید یک پیوست فرهنگی داشته باشد که متاسفانه کمتر تحقق این موضوع را می بینیم. محمد امین معتمدی، رئیس هیات مدیره شرکت آبادگران ایران نیز در این مراسم گفت: شرکت آبادگران به لحاظ سرمایه ای، دارای سرمایه زیادی است و مهمترین سرمایه سرمایه غیر مولد و غیر کاراست که همت می طلبد این سرمایه تبدیل به کارآمدی و سودآوری شود.

وی افزود: شرکت آبادگران ۱۵ سال است که بر اساس تصمیمات درست یا غلط سال به سال گره ای به مسیر آن افزوده شده و انحراف از مسیر شرکت بوده است که روز به روز بار سنگین‌تر گردیده است.

معتمدی با بیان اینکه، راه برون رفت این است که ریل ها عوض شود، عنوان کرد: تحول اساسی و بنیادی باید انجام شود، روی ریل گذشته نمی‌شود حرکت کرد چون ریل گذاری غلط بوده است. تغییر ریل نیز کار سختی است، تصمیمات باید کارشناسی، عقلانی و مبتنی بر اهداف شرکت باید باشد.

رئیس هیات مدیره شرکت آبادگران تاکید کرد: شرایط اقتصادی کشور می طلبد این شرکت تبدیل به شرکتی شود که گوشه ای از سیاست های اقتصادی دولت را تامین نماید. هیات مدیره نیز این همت را دارد تا این اهداف را محقق نماید و ظرفیت اساسنامه را از بالقوه به بالفعل درآوریم و در حوزه های مختلف گردشگری گام برداریم. امیدواریم با همت مدیران استانی، قدمی در شان شهر امام رضا انجام گیرد.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم ضمن تشکر از خدمات مهندس سعید ریخته‌گر، مدیرعامل سابق شرکت توریستی گردشگری آبادگران ایران، حکم انتصاب دکتر مصطفی شریف به عنوان مدیرعامل شرکت آبادگران ایران توسط سید علیرضا حسینی مدیرعامل هگتا به ایشان تقدیم گردید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true