×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تقویت مباحث فرهنگی در دستورکار مدیریت‌های شهری قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» فاطمه سلیمی در اولین نشست هم‌اندیشی روسای کمیسیون‌های فرهنگی شوراهای اسلامی شهرهای بصیر انقلاب با بیان اینکه مظلوم‌ترین معاونت در بین معاونت‌های شهرداری، معاونت فرهنگی است، اظهارکرد: در شهرداری مشهد مقدس ضریب تقسیم بودجه فرهنگی، ۳ است، یعنی ۳ درصد از بودجه و لذا در ساختار بودجه‌ای باید تغییر رویه بدهیم.

وی با تاکید بر لزوم تقویت ساختار فرهنگی در شهرها، گفت: اگر امروز مشهد مقدس به نظافت و تمیزی در کشور شهره است، به دلیل ساختار موجود در معاونت خدمات شهری است؛ ساختاری که قابل قیاس با معاونت فرهنگی نیست.

سلیمی افزود: در ساختار، بودجه و برنامه میان‌مدت ۱۴۰۱-۱۴۰۵ شهرداری، تقویت مباحث فرهنگی باید مدنظر قرار گیرد؛ تعاملات روسای کمیسیون‌های فرهنگی شوراهای اسلامی شهرهای بصیر انقلاب با شورای عالی انقلابی نیازمند تقویت شدن است و جلسات مشترکی باید برگزار شود چراکه این خلاء ملموس است.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تاکید بر لزوم ایجاد کارگروه محتوایی برای این نشست‌ها، تصریح کرد: یکی از مهمترین رویکردها که باید مدنظر قرار گیرد، توجه به نوجوانان و جوانان است؛ به این حوزه توجه داشتیم و براساس همین رویکرد دو کمیسیون ویژه بانوان و خانواده و همچنین ورزش و جوانان را تشکیل دادیم.

سلیمی گفت: علاوه بر این، ردیف بودجه ۸۰ میلیارد تومانی نیز ویژه بانوان و خانواده برای اولین بار در کشور تخصیص دادیم.

خبرنگار: حسین واحدی نسب

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true