×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
عضو شورای شهر تهران: با گل درمانی نمی توان مانع بی حجابی شد/ شهر پر شده از هرزه گری/ شهرداری با بی حجاب ها برخورد جدی کند

به گزارش «چشم شهر» به نقل از رکنا، آقامیری، عضو شورای شهر تهران و رییس کمیسیون عمران، خدمات شهری و روستایی شورای استان تهران امروز در اولین نشست علنی شورا نسبت به بی حجابی در شهر انتقاد کرد و چنین تاکید داشت: برهنگی بیماری عصر حاضر است. در ایران باستان پدران و برادران برای زنان محرم بودند.

وی افزود: در این میان یکی ازگروههای حساس جامعه که به گمان دشمنان در این جنگ ترکیبی بازگشت به آنها برای ایجاد بستر دوران جاهلیت مدرن وجود دارد، بانوان هستند که فتنه گران با مطرح کردن مسئله حجاب و عفاف و طرح شبهات گوناگون درباره آن سعی در ایجاد تغییر فضای عفاف و حجاب در کشور دارند که متاسفانه در چند ماه گذشته با هجمه های انجام شده، شاهد بروز ناهنجاری هایی در این زمینه ها در شهرها بویژه درکلان شهری همچون تهران هستیم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: حقایق نسل جوان امروز برخالف آنچه ابتدا به نظر می‌رسد، لجوج نیست و آمادگی دارد که در زمینه حجاب به وجود آمده این مساله و سایر مسائل مربوط به گذشته از انحرافات عملی وسیله ای شده در دست یک عده افراد ناپاک و مزدور صفت که از این پایگاه علیه دین مقدس اسلام راه بیندازند.

رییس کمیسیون عمران شورای سشهر تهران: در پایان به شهردار جهادی و انقلابی ایشان متذکر می شوم که در چند ماه اخیرفیلم ها و معاونین تصاویر تاسف آوری از حجاب و هرزه گرد در حضور افراد اماکن تحت اختیار شهرداری توسط مردم دلسوز و انقلابی برای اعضای محترم شورای شهر ارسال شده است که دل هر مومن غرتمندی را به درد می آورد و همه ما باید بدانیم که در برابر اسلام و قرآن و امام راحل و خون شهدا و خانواده ایثارگران مسئولیم و سوگند خورده ایم که پاسدار ارزشهای انقلاب اسلامی باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true