×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تحول ورزش بانوان در سال ۱۴۰۲/ دغدغه‌مند مسکن جوانان هستیم

به گزارش «چشم شهر» سیدحسین علوی‌مقدم پس از پاسخگویی به تماس‌های شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد، اظهارکرد: فرصت پاسخگویی و ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم، برای اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری، از این طریق فراهم شده که بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه با بیان اینکه کمیسیون ورزش و جوانان از ابتدای فعالیت خود تاکنون، اهتمام و توجه جدی نسبت به زیرساخت‌های حوزه ورزش و جوانان داشته و بنا به چارچوب ماموریت‌های مدیریت شهری، قدم‌های سازنده‌ای برداشته، گفت: از سوی دیگر، برای نخستین بار در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری مشهد مقدس، برش ویژه جوانان پیش‌بینی شده که اتفاق بسیار ویژه و بی‌نظیری است؛ قطعا در تعامل و هم‌افزایی با بدنه‌های جوانان می‌توانیم اقدامات موثرتری را در این جهت برداریم.

علوی‌مقدم افزود: یکی از دغدغه‌های ما، توجه به ورزش بانوان بوده که این مهم هم در اعتبارات و بودجه امسال شهرداری، در مناطق نیز پیگیری شده است.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: در حوزه استعدادیابی بانوان نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته و امیدواریم برآیند این اقدامات منجر به اتفاقات سازنده‌ای در حوزه ورزش مشهد مقدس، به ویژه برای بانوان شود.

علوی‌مقدم در ادامه با بیان اینکه راساس دغدغه‌مندی خود، دامنه اقدامات و پیگیری‌های خود را فراتر بردیم و حتی پیگیر مسائلی چون مسکن جوانان شدیم، گفت: با پیشنهاد مطرح شده از سوی شورای شهر به کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و وزیر سابق راه و شهرسازی، شرکتی برای توانمندسازی محلات مشهدالرضا(ع) شکل گرفت.

وی افزود: امیدواریم در تعامل با آستان قدس رضوی و راه و شهرسازی بتوانیم قدم‌های موثری در حوزه مسکن، به ویژه برای جوانان برداریم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true