×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مرزهای بلوچستان/ ۷۲۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» سرهنگ جواد رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در مناطق مرزی شهرستان سراوان مطلع شدند و با اجرای عملیاتی برنامه‌ریزی‌شده و هدفمند، موفق شدند این باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر را منهدم کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: بعد از چند شبانه‌روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی سراوان با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان اقدام کردند و با انجام عملیاتی هدفمند و سریع، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان شدند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند به‌وسیله چند دستگاه موتورسیکلت محموله مواد افیونی را به عمق کشور انتقال دهند زمانی که در کمین مرزداران گرفتار شدند اقدام به تیراندازی به‌سمت مأموران کردند که با توجه به موضع‌گیری مناسب، اتخاذ تاکتیک‌های عملیاتی دقیق و حجم سنگین آتش مرزداران، توان رویارویی با دلاورمردان مرزبانی را نداشتند و در منطقه زمین‌گیر شدند.

سرهنگ رفیعی بیان کرد: مرزبانان پس از ساعتی درگیری سنگین با سوداگران مرگ موفق شدند ضمن دستگیری سه نفر قاچاقچیان و توقیف هفت دستگاه موتورسیکلت، مقدار ۷۲۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۰۰ کیلوگرم حشیش و ۶۲۰ کیلوگرم تریاک کشف کنند.

کشف ۴۰۰هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای سیستان و بلوچستان

وی در تشریح خبر دیگری گفت: مرزبانان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده‌های سوختی، با تشدید اقدامات کنترل علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیر قابل‌توجهی فرآورده‌های سوختی را کشف کنند.

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای مأموریت‌ موفقیت‌آمیز توسط مرزبانان استان، اعلام کرد: مأموران در این چند عملیات‌ متفاوت موفق شدند ضمن توقیف ۱۹۹ دستگاه خودرو، ۵۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲۳ فروند شناور، مقدار ۴۲۴ هزار  و ۹۵۳ لیتر سوخت قاچاق کشف کنند.

وی اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کشفیات ۱۸۲ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال برآورد شده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true