×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
انتقاد رئیس پلیس کشور از توزیع غذای رایگان در محلات شوش و مولوی/ خانه‌های پلاک‌قرمز را به‌صورت دائمی مسدود کردیم

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده‌کل انتظامی بعدازظهر امروز، شنبه، در حاشیه بازدید از محله شوش و بررسی نتایج به‌دست‌آمده از طرح‌های پلیس تهران در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مسائلی که مردم تهران را مخصوصاً در محله شوش و هرندی ناراحت کرده بود، وجود معتادان متجاهر بود ما از همان ابتدا قول دادیم این محله‌ها را از لوث وجود معتادان پاک می‌کنیم.

وی افزود: خوشبختانه شهرداری، دستگاه قضا و مردم با پلیس همراه شدند و توانستیم اقدامات خوبی در راستای جمع‌آوری معتادان و امن‌سازی محلات داشته باشیم.

فرمانده‌کل انتظامی بیان کرد: طی چند طرح ضربتی معتادان متجاهر جمع‌آوری شدند؛ در روزهای ابتدایی تعداد بیشتر و در روزهای اخیر تعداد کمتر (۵۰ نفر) معتاد جمع‌آوری می‌شد.

رادان ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که مردم را رنج می‌داد وجود تعدادی کارتن‌خواب بودند که این افراد چهره شهر را زشت می‌کردند و ایجاد حس ناامنی در جامعه تزریق می‌کردند جمع‌آوری و ساماندهی این افراد هم در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه نتایج خوبی هم داشت.

وی گفت: یکی دیگر از موضوعات مهم در این محلات وجود خانه‌های موسوم به پلاک‌قرمز (محل‌های خرید و فروش مواد مخدر و یا خانه‌های تجمع معتادان برای استعلام مواد مخدر) بود، این بار برخورد با خانه‌های پلاک‌قرمز را به‌صورت جدی‌تری در دستور کار قرار دادیم.

فرمانده‌کل انتظامی افزود: جدا از پلمب ورودی این خانه‌ها را با مصالحی همچون گچ و سیمان کاملاً مسدود کردیم و انشعابات آب، برق و گاز را هم قطع کردیم تا به هیچ عنوان نشود در این خانه‌ها رفت‌وآمد کرد.

رادان گفت: خواسته مردم محلات از ما این بود که این طرح‌ها استمرار داشته باشد و پلیس در تمامی ساعات شبانه‌روز در این محلات حضور داشته باشد که در همین راستا به مأموران پلیس تهران دستور دادم که حضورشان را در این محلات (شوش، مولوی و هرندی) دائمی کند.

وی در پایان با ایراد از اقدامات خیریه‌ای نامناسب در محلات ضعیف گفت: توزیع غذای خیریه‌ای در محلات شوش، مولوی و هرندی کار اشتباهی است چرا که ما معتاد را از این محلات جمع‌آوری می‌کنیم اما برخی در این محلات غذا توزیع می‌کنند و دوباره بستری برای تجمع معتادان ایجاد می‌کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true