×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نشان مشهدالرضا(ع) مدال فاخری برای خادمان جهانشهر برکت و کرامت

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، مهدی ناصحی در گفتگویی با اشاره به «نشان مشهدالرضا(ع)» و روز ملی مشهد، اظهارکرد: پس از چندین سال طرح این موضوع و بررسی‌هایی که از طرف شورای فرهنگ عمومی استان و مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس صورت گرفت، سال گذشته، دهم دی‌ماه به عنوان «روز مشهد» مصوب شد.

وی با بیان اینکه موضوع احیای هویت رضوی از مهم‌ترین موضوعات مورد توجه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در مشهد است، گفت: در این روز برای چهره‌های ماندگار و نخبگان مشهدی و افرادی که در جهت معرفی هر چه بیشتر شهر و هویت‌سازی تلاش داشته‌اند، «نشان مشهدالرضا(ع)» در نظر گرفته شده است.

ناصحی افزود: نشان مشهد‌الرضا(ع) مدال فاخری است که قرار شده هر ساله به افراد برگزیده که خدمتی ارزنده به شهر مشهد یا افتخار ویژه‌ای در سطح ملی و فراملی انجام داده‌اند، به افراد برگزیده اهدا ‌می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: آن کسی که مفتخر به دریافت نشان مشهد الرضا (ع) می‌شود، شرایط ویژه‌ای را هم برای خود ایجاد هم برند مشهد الرضا (ع) در سطح ملی و بین المللی فراهم می‌کند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true