×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
گرامیداشت روز زن در دو سطح «کارکنان» و «شهروندان»

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، فاطمه سلیمی در گفتگویی با اشاره به پیش رو بودن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، اظهارکرد: به همین مناسبت، کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های مختلفی را ویژه بانوان درنظر گرفته است.

وی گفت: براساس تدابیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ویژه برنامه‌های این مناسبت، در دو سطح همکاران و شهروندان تدارک دیده شده که اجرایی خواهد شد.

سلیمی با بیان اینکه از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده، فضاآرایی و اکران‌‎های موضوعی در سطح شهر با رویکرد خانواده و تکریم مقام مادر است، افزود: در بوستان شهربانوی سطح شهر، ویژه برنامه‌های مختلفی در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) خواهیم داشت؛ از جمله این بوستان‌ها می‌توان به پارک بهار، کوهسنگی، وکیل‌آباد و غیره اشاره داشت.

سلیمی با بیان اینکه سعی ما بر این است که یک روز بانشاط و شاد را برای شهروندان بانوی مشهدی رقم بزنیم، گفت: در کنار این برنامه‌ها، تجلیل از ۱۰ مادر و همسر شهید شهرداری مشهد، برگزاری اردوهای جهادی، گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تور مشهدشناسی و غیره نیز پیش بینی شده است.

وی افزود: ویژه‌برنامه‌های همکاران نیز درحال نهایی شدن و بررسی از سوی شهردار بوده که به اطلاع خواهد رسید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true