×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
توجه به آموزه‌های تخصصی و تربیتی در پهنه‌های استعدادیابی

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سیدحسین علوی‌مقدم در پنجمین اجلاسیه روحانیون شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، اظهارکرد: محلل‎‌های فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی امروزه تغییر کرده و باید به شکل ویژه برای نوجوانان و جوانان برنامه‌ریزی داشت.

وی با بیان اینکه این محلل‌ها، دارای اجزاء و شاخه‌های مختلف، در حوزه‌های متنوع و گوناگون است، گفت: در راستای توجه به نوجوانان و جوانان، استعدادیابی ورزشی را در ۸ پهنه، با عُلقه مسجد‌محوری دنبال کرده‌ایم.

علوی‌مقدم افزود: خوشبختانه به واسطه این استعدادیابی، که در حاشیه شهر، پررنگ‌تر دنبال می‌شود، بازخوردهای خوبی گرفته‌ایم و نوجوان و جوان این شهر، هم آموزه‌های تخصصی را فرامی‌گیرد و هم آموزه‌های تربیتی.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تاکید بر لزوم توجه به اقتضائات جامعه امروز، تصریح کرد: اگر این اقتضائات را مورد توجه قرار ندهیم و در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، مدنظر نگیریم، به اهداف خود دست پیدا نمی‌کنیم.

علوی‌مقدم در پایان از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای حاضر در این اجلاسیه خواست که تشکیل کمیسیون ورزش و جوانان را در دستورکار قرار دهند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true